فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۴۳" معراج" مشهد متهم به ۱۰سرقت وسایل خانه شناسایی و دستگیر شد.

متهم به ۱۰ فقره سرقت وسایل خانه در مشهد دستگیر شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت وسایل خانه در محدوده بولوار توس مشهد ماموران کلانتری معراج برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در بررسی های ماموران انتظامی مشخص شد در نبود صاحبخانه سارق یا سارقان احتمالی با نفوذ به داخل خانه؛ آبگرمکن دیواری، شیرآلات، سه عدد درب آهنی و ۱۰ عدد لامپ را سرقت کرده اند.

وی تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری معراج با استفاده از سرنخ های به جامانده و یک سری تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از محل قسمتی از اموال مسروقه مالباخته را کشف کردند.

نگهبان گفت: متهم ۳۵ ساله که اعتیاد به مواد مخدر دارد در مواجهه با ادله و مستندات پلیس علاوه برای این سرقت به ۹ فقره سرقت دیگر از خانه شهروندان در محدوده بلوار توس اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    باید قفل ضد دیلم روی درب نصب کنند که اصلا سارقین نتوانند وارد بشن یا اگر عادت دارند درب را روی هرکی زنگ میزنه باز کنند باید گاوصندوق ضد دیلم واقعی بگیرید که حتماااااا مجهز به قفل ضد زورگیری باشه که نه تنها وقتی منزل نیستند و سارقین وارد شدند نتوانند طلا، سکه، ارز، اسناد و دیگر موارد ارزشمند داخل گاوصندوق ضد دیلم واقعی را سرقت کنند بلکه مخصوصا وقتی صاحبخونه حضور داره و سارقین در لباس مامور پلیس، آب، برق، گاز، تلفن، پست، پیک، سرایدار، نظافتچی، تعمیرکار یا حتی همسایه و فامیل میان سراغشون به دادشون برسه