نماینده رهبرمعظم انقلاب اسلامی در کشور «عراق» و عضو مجلس «خبرگان رهبری» ضمن تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) با تأکید بر ضرورت الهام گرفتن مسلمانان از حقایق نهضت عاشورا و پیروی همگانی از رهنمودهای ولی فقیه، سرخوردگی از آگاهی مسلمانان را دلیل اصلی عداوت ورزی دشمنان با قرآن مجید دانست.

نگرانی غرب از بیداری جهان اسلام / گفت‌وگوی قدس با عضو مجلس خبرگان رهبری درباره هتک‌حرمت قرآن کریم در اروپا و بیانیه رهبر معظم انقلاب در این‌باره

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیدمجتبی حسینی رخدادهای تلخ و هتاکانه‌ سوئد و دانمارک را اقداماتی مذبوحانه در تقابل‌جویی جریان باطل با معجزه‌ الهی (قرآن) که همواره نزد مسلمانان و آزادگان جهان محترم بوده است، عنوان کرد.

انگیزه‌های شیطانی، دلیل مجوز دادن 
 عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه محترم عدالت نزد مسلمانان، انگیزه دولت سوئد در صدور مجوز برای هتک حرمت قرآن توسط افراد معلوم الحال را «شیطانی» و برآمده از رویکردهای جعلی توصیف و اظهار کرد: افراد هتاک قابل مجازات هستند زیرا قلب نزدیک به ۲ میلیارد مسلمان جهان را سوزانده‌اند که به همین ترتیب افراد هتاک باید در آتش سوزان عدل الهی و در محاکم شرعی و قانونی تحت پیگرد قرار گیرند.

آیت الله حسینی، حمایت دولت‌های غربی از افراد هتاک به دین مبین اسلام آن‌هم به بهانه‌ آزادی را به مثابه اعطای حق تجاوز به برخی افراد معلوم الحال برای تعرض به حقوق میلیاردها مسلمان در سراسر جهان دانست و افزود: این نوع آزادی غیرمعقول و در تضاد با حقوق بشریت است.

ضرورت تحویل هتاکان و اقدام عبرت‌آموز 
نماینده رهبر معظم انقلاب در کشور عراق، پیام ولی امر مسلمانان جهان در این خصوص را فصل‌الخطاب دانسته و بیان کرد: دولت دانمارک و سوئد با این اقدام شنیع کل مسلمانان عالم را نسبت به موضع مخاصمه‌جوی نظام سرمایه‌داری علیه دین اسلام آگاه ساختند و جریمه این رویداد تلخ برعهده آن دولت‌هاست و در کمترین سطح برای جبران این مسئله باید افراد هتاک را دستگیر کنند و به اشد مجازات رسانده شوند تا موجب عبرت برای فتنه جویان شوند.

آیت الله حسینی قاطعیت پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص این رویداد تلخ را نمود حقیقی مبارزه با فتنه جویانی دانست که به مصاف امت اسلامی می‌آیند.  

عضو مجلس خبرگان رهبری استفاده سیاسی دولت‌های غربی از هتاکی‌های مذهبی را زمینه ساز افول و فروپاشی آن جوامع دانست و افزود: قطعاً برخورد عبرت آمیز با این قضیه بازخورد اثرگذار و مثبتی برای دیگر مغرضان خواهد داشت. 

«غده سرطانی اسرائیل» کانون فتنه‌گری‌ها 
عضو مجلس خبرگان رهبری، حضور فعال سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در این رخداد و همچنین مزدور بودن افراد هتاک را امری ثابت شده عنوان کرد و عدم تعلق تبعه هتاک سوئدی به ادیان اسلام و مسیحیت را دلیلی موجه برای ارتباط آن شخص با «غده سرطانی اسرائیل» دانست.

آیت الله حسینی با بیان اینکه اقدامات مخرب رژیم صهیونیستی برای ممانعت از آزادگی ملت‌ها همواره با شکست روبه‌رو شده است، گفت: دین اسلام و انقلاب اسلامی روز به روز در مسیر رشد است و همه این‌ها جلوه نور و بصیرت قرآن است که رهبر معظم انقلاب نیز با صراحت به آن پرداخته‌اند.  

وی با استناد به آیات قرآن کریم گفت: دشمن می‌خواهد نور کتاب خدا را با اقدامات مذبوحانه خاموش کند اما غافل است و نمی‌داند این راه ادامه دارد و خاموش شدنی نیست، اما باید این دست اقدامات احمقانه و عداوت ورزی‌ها با برخورد سخت و قاطع پیگیری شود تا کسی به خودش اجازه هتک حرمت مقدسات الهی و عقده گشایی را ندهد. 

حمایت بزدلانه غرب از هتاکان تاوان دارد 
آیت الله سید مجتبی حسینی دامن زدن برخی کشورهای غربی به هتک حرمت مقدسات اسلامی از جمله دولت بدسابقه دانمارک را نمود تلاش جریان ضد اسلامی برای توسعه دامنه اقدامات شنیع دانست که اگر آن را ریشه یابی کنیم سر نخ آن به رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی و استکبار برمی‌گردد.

این عضو خبرگان رهبری هدف دولت‌های غربی از حمایت هتک حرمت به مقدسات را سیاسی  و بزدلانه توصیف کرد و با هشدار به نظام استکبار جهانی که روزهای افول خود را تجربه می‌کند؛ خطاب به مزدوران ساکن در ممالک غربی گفت: ملت‌های مسلمان در مسیر پیشرفت و تعالی، ثابت قدم بوده و با جدیت در حال حرکت هستند و این نویدبخش همه ادیان الهی است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.