عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جدید سازمان خصوصی‌سازی فرایند واگذاری‌ها و امر مولدسازی را به نوعی سامان‌دهی کند تا موجبات اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی محقق شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی فرایند واگذاری‌ها و مولدسازی را سامان‌دهی کند

به گزارش قدس آنلاین، احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه سازمان خصوصی‌سازی مهم‌ترین رکن و ابزار مردمی‌سازی اقتصاد است، گفت: با توجه به واگذاری ماموریت مولدسازی به سازمان خصوصی‌سازی،تکالیف و وظایف این سازمان افزایش یافته است لذا دولت سیزدهم تلاش کرده تا اقدامات موثر و زیرساخت‌های مناسبی را در این زمینه ایجاد کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شواری اسلامی با اشاره به انتصاب رییس جدید سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: رئیس جدید سازمان خصوصی‌سازی فرایند واگذاری‌ها و امر مولدسازی را به نوعی سامان‌دهی کند تا ضمن اصلاح انحرافات ایجاد شده در دولت‌های گذشته در مأموریت این سازمان، موجبات اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی را به معنای واقعی کلمه نیز محقق کند تا اقتصاد کشور به افراد متخصص و شایسته واگذار شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به انتصاب مالک رحمتی به عنوان رییس جدید سازمان خصوصی‌سازی، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های قربان‌زاده، برای رحمتی به عنوان یکی از نیروهای جوان و دارای سوابق اقتصادی و اجرایی متعدد در سطوح مدیریتی، آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.