سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس دراواخر لیگ گذشته واقعا پرقدرت ظاهر شد.

حسینی: پرسپولیس اواخر لیگ گذشته واقعا پرقدرت شد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حسینی در خصوص اردوی تیم آلومینیوم اراک در تهران، اظهار داشت: دو بازی خوب با مس رفسنجان و استقلال کردیم. فکر می‌کنم با توجه به تغییرات زیاد تیم، این اردو به ما خیلی کمک خواهد کرد. ان‌شاالله بتوانیم در شروع لیگ از این اردو و بازی‌ها بهتر استفاده بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا در نقل و انتقالات خواسته‌هایش برآورده شده، گفت: وقتی تیمی ۸ بازیکن فیکس را از دست می‌دهد، شاکله‌اش عوض می‌شود. نمی‌توانیم بگوییم هرچه می‌خواستیم انجام شده، خودمان هم باید با توجه به تعییراتی زیادی که شد کنترل شده جلو می‌رفتیم اما به هرحال مدیران باشگاه نهایت همکاری را با ما داشتند.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه تیم او چقدر می‌تواتد در لیگ امسال موفق باشد، عنوان کرد: همیشه هرجا رفتیم سعی کردیم خوب کار کنیم. حالا تیمی که هوادار دارد، هوادارانش کمک می‌کنند. تنها قولی که می‌توانم بدهم کنم این است که با تمام وجود کار کنیم و از پتانسیلی که داریم استفاده کنیم.

حسینی در خصوص بازی دیروز و کیفیت تیم استقلال، گفت: این بازی‌ها دوستانه است. هر نتیجه‌ای به دست بیاید باید گول بخوریم. با تیم دیگری بودیم و استقلال را در بازی تدارکاتی بردیم اما در بازی رسمی استقلال ما را به راحتی شکست داد. این بازی‌ها تدارکاتی هستند برای اینکه بچه‌ها در شرایط مسابقه قرار بگیرند و بتوانیم تفکری که داریم را پیاده کنیم.

وی در مورد تقابل با یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس در هفته اول لیگ جدید، اظهار داشت: وقتی در لیگ برتر هستیم باید با همه مربیان و تیم‌ها بازی کنیم. بازی بسیار سختی است. پرسپولیس دراواخر لیگ گذشته واقعا پرقدرت ظاهر شد. همه تیم‌ها را به بهترین شکل بردند و تنها تیمی که کار را برایشان سخت کرد، پیکان بود. بازی مقابل تیمی مثل پرسپولیس واقعا دشوار است. هرچه هم برنامه داشته باشید، یک خلاقیت از یک بازیکن با کیفیت آن تیم را نجات می‌دهد. باید ببینیم می‌توانیم آنچه در ذهنمان هست را پیاده کنیم یا خیر.

حسینی در مورد اینکه سال گذشته انتقاداتی از سبک تیمش مطرح شد و آیا امسال تیمش هجومی‌تر خواهد بود، گفت: این داستان هجومی و دفاعی، فوتبالی و کارشناسانه نیست. در فوتبال اصول دفاعی و اصول هجومی داریم. اینکه بگوییم یک مربی دفاعی یا هجومی فکر می‌کند، حرفی عامه پسند و سطحی است. به هرحال شما دوست دارید اول گل نخورید و بعد گل بزنید تا برنده شوید. سعی می‌کنیم اصول بازی را رعایت کنیم. اگر بازیکن با کیفیت بیشتری داشته باشیم، مسلما می‌توانیم بیشتر گل بزنیم.

وی تصریح کرد: وقتی در فوتبال دنیا این پول‌ها را به مهاجمین می‌دهند یعنی باید کیفیت را بخرید و نقش آن‌ها خیلی مهم است. ابزار مربی در یک تیم مهم است. 
سرمربی آلومینیوم در مورد جدایی زاپاتا، عنوان کرد: این بازیکن نمی‌خواست در ایران بازی کند و نمی‌توانستیم زوری او را نگه داریم.

حسینی در مورد تقویم فصل جدید مسابقات، گفت: باید لیگ را دیرتر اما فشرده تر شروع می‌کردند. اکثر تیم‌ها به جز دو سه تیم، زمانی برای آماده سازی نداشتند. در این گرمای وحشتناک کشور، ما ۳ تیم خوزستانی داریم. بهتر بود یک سفر به خوزستان می‌رفتند. می‌توانستند با فشرده تر کردن، زمان را جبران کنند. این تصمیم کج سلیقگی بود. باید کارشناسانه تر تصمیم می‌گرفتند. اگر مسابقات دو سه هفته دیرتر شروع می‌شد، مشکلی پیش نمی‌آمد. مربیان و تیم‌های ما به ۵-۴ روز یک بازی عادت کرده بودند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.