رییس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر الزامی بودن اجرای قانون حقوق مسافر در پروازها از برخورد قهری و مکتوب با شرکت هواپیمایی آتا در پی نارضایتی روز گذشته مسافران پرواز تهران- استانبول خبر داد.

رییس سازمان هواپیمایی پاسخ داد؛ برخورد قهری با هواپیمایی آتا به دلیل عدم رعایت حقوق مسافران

به گزارش قدس آنلاین «محمد محمدی‌بخش» امروز سه شنبه در نشست‌خبری درباره نتیجه بررسی شکایت مسافران از پرواز تهران - استانبول شرکت هواپیمایی آتا در روز گذشته که خبرگزاری ایرنا گزارش کامل آن را منتشر کرد، گفت: گزارش‌های رسانه شما برای بنده بسیار راهگشاست و بلافاصله بعد از گزارش در فرودگاه حاضر شدم. تاکید دارم آنجایی که تخلف و کوتاهی صورت پذیرفته است، برخورد می‌شود و بارها شاهد بوده‌اید که معاونان فنی و حتی مدیرعامل را بدون تعارف عزل کردیم.

وی ادامه داد: خط قرمز سازمان هواپیمایی مثل همیشه «ایمنی» است، اگر شرکتی بر مبنای دستورالعمل‌های ایمنی پرواز را لغو کرده باشد، هم حمایت و هم کمک می‌کنیم، اما اگر تاخیر و کنسلی به دلایل غیرموجه باشد، حتماً برخورد خواهد شد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در هر دو صورت چه دلیل تاخیر و ابطال نقص فنی باشد و چه شرایط دیگر، آیین‌نامه حقوق مسافر باید رعایت شود و اجرای آن الزامی است.

محمدی‌بخش تاکید کرد: سال گذشته با سختی و مشقت قانون آیین‌نامه جدید حقوق مسافر اجرایی و ابلاغ شد و بخش اعظم آن در حال انجام است.

وی مشکل دیروز هواپیمایی آتا را نقص فنی اعلام کرد و گفت: بلافاصله ورود پیدا کردم و به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های متناسب با قانون حقوق مسافر برخورد قهری و مکتوب با ایرلاین مذکور انجام شد.

خبرگزاری ایرنا روز گذشته در گزارشی با عنوان «دردسر جدید هواپیمایی آتا برای مسافران استانبول» خبر داد که چند نفر از مسافران پرواز استانبول- تهران هواپیمایی آتا از شب گذشته در فرودگاه استانبول سرگردان بودند، پس از رسیدن به فرودگاه امام (ره) با کمک اورژانس فرودگاهی بهبود یافتند و توانستند از هواپیما خارج شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.