رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه امروز زمان حضور دختران حسینی و انقلابی در میدان فرا رسیده است، گفت: دختران امروز با حضور در جبهه تبیین می‌توانند رهرو دختران امام حسین (ع) باشند و نگذارد یزیدیان زمانه به اهداف خود برسند.

 حجت‌الاسلام  قمی: زمان حضور دختران حسینی و انقلابی در میدان فرا رسیده است

 به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قمی شامگاه دیروز (۳ مردادماه) در مراسم دختران حسینی زنجان، با بیان اینکه امروز دختران می‌توانند با حضور در جهاد تبیین رهرو دختران و خواهر بزرگوار امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) باشند، اظهار کرد: دختران با هنرمندی و ظرافتی که دارند، می‌توانند حق و حقیقت را در جامعه به گوش جهانیان برسانند و فاتح جبهه امروز باشند و دشمنان و توطئه‌های آنها را برملا کنند.

وی با اشاره به اینکه در زمان انقلاب زنان و دختران با حضور به موقع خود زمینه پیروزی را مهیا کردند، تصریح کرد: به گفته امام خمینی(ره) اگر زنان به میدان نمی‌آمدند، انقلاب پیروز نمی‌شد.

این مسئول ادامه داد: هر کسی می‌تواند بسته به توان ذاتی خود کارهای مختلفی را انجام دهد و برخی از کارها که نیاز به توان جسمی دارد، از مردان و پسران بر می‌آید و برخی از کارهایی که نیاز به لطافت و هنرمندی دارد از دختران بهتر بر می‌آید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به اینکه همان‌گونه که در کربلا پسران و مردان همراه امام حسین (ع) بدون ترس و هراس از تعداد لشگریان یزید دلیرانه به میدان رفتند و با دشمن جنگیدند، تصریح کرد: امروز نیز اگر جنگ نظامی واقع شود، مردان و پسران توانمند در میدان حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای روشنگری حق از باطل و نشان دادن ظلم و گمراهی قیام کردند، گفت: روشنگری امام حسین (ع) در روز عاشورا با شهادتشان تمام نشد و این حضرت زینب (س) و دختران امام حسین (ع) بودند که با سخنرانی و روشنگری‌های خود بعد از روز عاشورا مکتب را به ثمر رساندند.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اینکه کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود، ادامه داد: اگر انتشار حق و حقیقت روز عاشورا و قیام امام حسین (ع) توسط حضرت زینب نبود کسی از واقعیت قیام و ظلم یزیدیان با خبر نمی‌شد و خون امام حسین (ع) و یاران‌شان بی‌ثمر می‌ماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.