۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 899710

تهران بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ایران است به دلیل موقعیت سیاسی، اقتصادی و حتی گردشگری که دارد هرساله میزبان خیل عظیمی از مسافران است که به دلایل مختلف به این شهر سفر می‌کنند.

هتل‌های ۵ ستاره تهران که دسترسی خوبی دارند

داشتن اقامتگاهی مناسب در شهری شلوغ مانند تهران خستگی سفر را کمتر کرده و شما را برای گشت‌وگذار و انجام کارهایتان آماده کند. در ادامه قصد داریم به معرفی ۵ تا از هتل‌های پنج‌ستاره تهران ازجمله هتل هما تهران بپردازیم که دسترسی نسبتاً خوبی دارند و از امکانات فوق‌العاده‌ای بهره می‌برند. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 هتل لاله تهران

 یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران، هتل لاله است که در سال ۱۳۵۰ افتتاح شده و از آن زمان تا کنون در زمره بهترین هتل‌های ایران به شمار می‌رود. این هتل برای بهبود خدماتش به مسافران دو بار در سال‌های ۱۳۷۶ و ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل بین‌المللی لاله تهران در مرکز شهر در بوستان لاله قرار گرفته و قرارگرفتن در مجاورت یک پارک بزرگ باعث شده تا حتی در روزهایی که هوای تهران آلوده است، هتل لاله از آب‌وهوای نسبتاً مطبوعی برخوردار باشد. از امکانات این هتل پنج‌ستاره می‌توان به سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون و یخچال، خدمات ویلچر، خدمات نظافت روزانه، صندوق امانات در پذیرش، وای‌فای، رستوران خارجی، داخلی و چینی و آسانسور اشاره کرد.

 رزرو هتل هما تهران گروه هتل‌های هما در ایران شهرت زیادی دارند و به‌عنوان یکی از معدود هتل‌های زنجیره‌ای ایران به شمار می‌روند. هتل هما تهران به‌عنوان یکی از شعب مجموعه هتل‌های بین‌المللی شرایتون در سال ۱۳۴۵ در یکی از بهترین قسمت‌های بلوار ولیعصر ساخته شد. شعبه تهران هتل هما که در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته دارای ۱۶ طبقه با ۱۷۷ اتاق و سوئیت است. یکی از نقاط قوت این هتل، موقعیت مکانی آن است که با قرارگرفتن در مرکز شهر، مسافران این هتل دسترسی خوبی به نقاط مختلف تهران خواهند داشت. در هتل هما چندین رستوران با غذاهای ایرانی و بین‌المللی واقع شده‌اند که می‌توانید از امکانات آن‌ها استفاده نمایید. خدمات صبحانه نیز برای مسافران رایگان است. از دیگر امکانات هتل هما می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، زمین تنیس و سالن بدنسازی اشاره کرد.

هتل‌های ۵ ستاره تهران که دسترسی خوبی دارند

 هتل اسپیناس

 هتل اسپیناس یکی دیگر از هتل‌های بزرگ و مجلل تهران به شمار می‌رود که برخلاف هتل‌های قبلی نسبتاً نوساز است. این هتل در سال ۱۳۸۹ در بلوار کشاورز بنا شد و با طراحی مدرن، و انواع امکانات تفریحی اقامتی توانسته رضایت مسافران را در طی این سال‌ها جلب کند. هتل اسپیناس دارای ۱۶ طبقه بالای زمین و ۴ طبقه زیر زمین است و مجموعاً ۲۷۶ واحد اقامتی دارد. این ۲۷۶ واحد اقامتی در مجموع ۹ نوع مختلف دارند که هر کدام از ظرفیت و امکانات خاصی بهره می‌برند. از امکانات این هتل پنج‌ستاره می‌توان به سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، استخر، سالن همایش، آرایشگاه مردانه و خدمات کرایه اتومبیل اشاره کرد.

 هتل پرشین پلازا

 هتل پرشین پلازا تهران در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و جدیدترین هتل این لیست به شمار می‌رود. این هتل در منطقه عباس‌آباد تهران واقع شده و به دلیل موقعیت مکانی خوبش دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر تهران دارد. این هتل دارای ۱۶ طبقه و ۱۰۰ واحد اقامتی است که این واحدهای اقامتی انواع مختلفی داشته و مهمانان با درنظرگرفتن تعداد خود و امکانات مدنظرشان می‌توانند اقدام به رزرو یکی از این واحدهای اقامتی کنند. همان‌طور که از یک هتل پنج‌ستاره انتظار می‌رود، هتل پرشین پلازا دارای چندین رستوران و کافی‌شاپ ایرانی و بین‌المللی است و به فضاهای ورزشی مختلفی از جمله استخر، سونا و جکوزی و همچنین باشگاه بدنسازی مجهز است.

 هتل اسپیناس پالاس

 هتل لوکس اسپیناس پالاس از آن هتل‌هایی است که ظاهر گیرایی داشته و مسافران را مجذوب خود می‌کند. این هتل در خیابان سعادت‌آباد تهران واقع شده و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. هتل اسپیناس پالاس در ۲۱ طبقه بنا شده و دارای ۴۰۰ واحد اقامتی است و از این منظر در بین برترین هتل‌های ایران قرار می‌گیرد. ساکنین این هتل، مخصوصاً آن‌هایی که در طبقات بالاتر ساکن هستند منظره بی‌نظیری از شهر تهران خواهند داشت. از امکانات و خدمات این هتل مجلل می‌توان به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد، فضاهای ورزشی مختلف از جمله استخر و باشگاه بدنسازی، سالن کنفرانس و اجتماعات، پرسنل چندزبانه، مترجم، پارکینگ، اتاق سیگار و صرافی اشاره کرد.

هتل‌های ۵ ستاره تهران که دسترسی خوبی دارند

 اینترنت بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را ساده‌تر کرده و بسیاری از کارهایی را که تا پیش‌ازاین زمان زیادی می‌بردند را کوتاه‌تر کرده است. فلای تودی پلتفرمی است که اینترنت را برای ساده‌تر کردن سفر بعه‌کار گرفته و موفق شده با ارائه امکاناتی فوق‌العاده، فرایند آماده‌سازی مقدمات سفر را بسیار کوتاه‌تر و آسان‌تر نماید. در وب‌سایت فلای تودی می‌توانید با انتخاب شهر و تاریخ اقامت خود لیستی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف را مشاهده کرده و پس از آشنایی کامل با امکانات آن‌ها برای رزرو اتاق به صورت کاملاً آنلاین اقدام نمایید. امکان رزرو تمامی هتل‌هایی که معرفی کردیم در فلای تودی وجود دارد. علاوه‌برآن فلای تودی امکان خرید بلیط هواپیما خارجی را به صورت آنلاین فراهم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.