فرمانده انتظامی داورزن گفت: وقوع ۲ حادثه واژگونی خودرو سواری پراید در جاده‌های غرب خراسان رضوی در شبانه روز گذشته یک کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت.

واژگونی ۲ پراید در جاده‌های خراسان‌رضوی یک کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر محمدآبادی اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در جاده داورزن- سبزوار دیشب یک نفر کشته و پنج نفر نیز مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی داورزن افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان پراید قبل از رسیدن به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و پنج نفر دیگر که همگی اعضای یک خانواده بودند مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: عمده تصادفات جاده ای به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده و سرعت غیرمجاز اتفاق می افتد، لذا از رانندگان درخواست می شود همیشه قبل از سفر استراحت کافی داشته و در طول سفر با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مجاز، سلامت خود و دیگر سرنشینان خودرو را تضمین کنند.

مسلم فائق نیا، مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار نیز اعلام کرد: صبح امروز واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده جوین – جغتای ۲ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان پس از ارائه خدمات اولیه درمانی به بیمارستان قمر بنی هاشم (ع)جوین منتقل شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.