گردان‌های شهید عزالدین القسام از حمله گسترده به نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

گردان جنین از حمله به نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یاری خداوند متعال سحرگاه امروز دوشنبه گردان‌های القسام موفق شدند نظامیان رژیم اسرائیل را در شهر جنین هدف رگبار گلوله و تعدادی مواد منفجره قرار دهند که منجر به خسارت به خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که اشغالگران تلاش زیادی کردند تجهیزات و خودروهای نظامی خود را از زیر آتش سنگین نیروهای مقاومت خارج کنند.

در بیانیه گردان‌های القسام آمده است: ما در گردان‌های شهید عزالدین القسام مسئولیت خود را در قبال این مأموریت جهادی اعلام می‌کنیم و با خدا و همه ملت فلسطین عهد می‌بندیم، تا ریشه کن کردن و نابودی دشمن متجاوز صهیونیستی از سرزمین مان، مسیر جهاد و مقاومت را پیش ببریم.

منابع خبری گزارش دادند، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه به شهر جنین و طوباس یورش بردند که در نتیجه آن درگیری‌های مسلحانه میان آن‌ها و گروه‌های مقاومت فسطینی رخ داد.

صهیونیست‌ها در جریان یورش به شهر جنین شیخ فتحی عتوم آزاده فلسطینی را بازداشت کردند. گزارش‌ها حاکی است صهیونیست‌ها چند فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

یورش بامدادی امروز رژیم صهیونیستی به جنین اولین بار که  پس از تجاوز نظامی دو روزه علیه جنین انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.