پیشکسوت استقلال با بیان اینکه خط حمله استقلال با رفتن مهدی قایدی و محمد محبی تضعیف شده است، گفت: اکنون تمامی مهاجمان خوب داخلی جذب تیم‌های لیگ برتری شده‌اند و استقلال برای رفع ضعف خود باید به دنبال مهاجم خارجی با کیفیت باشد.

فریبا: استقلال نیاز به مهاجم با کیفیت خارجی دارد/ حسینی باید بیشتر تلاش کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا بهتاش فریبا در مورد عملکرد استقلال در نقل‌وانتقالات اظهار داشت: در پایان فصل گذشته بازیکنان خوبی مثل محمد محبی، مهدی قایدی و رافائل سیلوا از تیم رفتند. در شرایط فعلی، جذب مهاجم از نان شب هم برای استقلال واجب‌تر است، چراکه این تیم مهاجمان خود را از دست داده است. هرچند در حال حاضر تمامی مهاجمان خوب ایرانی جذب تیم‌های لیگ برتری شده‌اند.

وی افزود: استقلال باید دنبال مهاجم خارجی باکیفیت باشد تا بتواند در طول فصل به جواد نکونام کمک کند و مشکل گلزنی استقلال هم حل شود. در مورد بازیکن‌هایی که به تازگی جذب باشگاه شده‌اند و با تجربه‌ای که از باشگاه‌های خود به دست آورده‌اند، قطعا می‌توانند به استقلال در فصل جدید کمک کند.

پیشکسوت استقلال درباره تمدید قرارداد سیدحسین‌ حسینی، دروازه‌بان استقلال تصریح کرد: شک نکنید که تمدید قرارداد حسینی به نفع استقلال است. مدیران باشگاه بهترین کار را انجام دادند که با حسینی تمدید کردند. در طول فصل بازیکن یک روز خوب دارد و یک روز بد و طبیعی بود که حسینی در فصل گذشته عملکرد پرنوسانی داشته باشد؛ اما او باید در فصل جدید بهترین عملکرد خودش را نشان دهد و نکونام باید به این دروازه‌بان اعتماد کند. البته باشگاه محمدرضا خالدآبادی را از هوادار جذب کرده و حسینی باید بیشتر تلاش کند چون الان خالدآبادی رقیب اوست. در مورد اینکه بگوییم که چه کسی دروازه‌بان اول استقلال است تشخیص کادر فنی خواهد بود و هیچ دخالتی نمی‌توان در خصوص آن کرد.

فریبا: استقلال نیاز به مهاجم با کیفیت خارجی دارد/ حسینی باید بیشتر تلاش کند

وی در خصوص نارضایتی نکونام از وضعیت فعلی استقلال گفت: بازیکنان استقلال ۸ ماه دریافتی نداشتند. در جام حذفی که با پرسپولیس بازی داشتیم بازیکنان مطالبات خود را نگرفته بودند و با غیرت و تعصب بازی کردند؛ واقعا باید به چنین بازیکنانی افتخار کنیم.

فریبا درباره انتقاد هواداران از علی خطیر، مدیرعامل استقلال عنوان کرد: علی خطیر با رزومه‌ای که دارد به استقلال آمده و من او را به طور کامل می‌شناسم و می‌دانم که وقتی کاری را شروع کند تا آخرش پایبند است. خطیر هر کاری که تاکنون برای استقلال انجام داده مثبت بوده و نتایج آن را در روزهای آینده می‌بینیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.