نام خانواده پرنفوذ کندی در چند دهه گذشته با سیاست و اتفاقات تأثیرگذار و تراژیک در آمریکا گره خورده است.

مصاحبه افشاگرانه رابرت‌اف‌کندی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده/ بازی کثیف واکسن‌سازی‌های آمریکایی با سلامت مردم

به گزارش قدس آنلاین، اکنون رابرت اف کندی، برادرزاده جان اف‌کندی رئیس جمهور پیشین که در سال ۱۹۶۳ ترور شد، با اعلام نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ دوباره نام این خاندان را بر سر زبان‌ها انداخت.

این نامزد حزب دموکرات در پادکست «جو روگان» در اظهاراتی جنجالی، به تشریح تخلفات صورت گرفته از سوی شرکت‌های واکسن‌سازی و راهکارهای خود برای مقابله با این توطئه پرداخته و می‌گوید: این نکته برای من قابل توجه است که هیچ واکسنی در ایالات متحده به‌درستی آزمون‌های کنترل دارویی را پشت سر نمی‌گذارد.

تیم تحقیقاتی لازاروس متوجه شده از هر ۳۷کودک، یک نفر آسیب‌های مربوط به واکسن را متحمل شده اما دولت فدرال ۷۶میلیون کودک را مجبور می‌کند هر سال واکسن بزنند. 

وی ادامه داد: وقتی یک شرکت تولیدکننده واکسن جدول زمان‌بندی برای تزریق واکسن به کودکان را بدست می‌آورد مانند این است یک میلیارد دلار پول نقد برای خود چاپ کند که من نام آن را تب طلای تولیدکننده‌های واکسن گذاشته‌ام. آن‌ها حدود سال۱۹۸۹شروع به تولید واکسن برای همه چیز کردند.

پس از این تب طلا شاهد انفجار بیماری‌های مزمن به‌خصوص اتیسم با رشد ۱۱۳۵ درصدی در میان کودکانی بودیم که تعدادی واکسن را دریافت کرده بودند، نسبت به کودکانی که واکسینه نشده بودند.

این درباره شرکت فایزر (تولیدکننده واکسن مقابله با کرونا) هم صادق است. من نخواهم گذاشت این قضیه ادامه پیدا کند. او در پاسخ به این پرسش که چرا می‌خواهی برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد شوی، افزود: در حال حاضر دو حزب سیاسی آمریکا راه خود را گم کرده‌اند، حزب دموکرات به حزب جنگ، سانسور و شرکت‌های داروسازی تبدیل شده است. اگر بخواهم اصلی‌ترین دغدغه خود را برای نامزدی انتخابات ۲۰۲۴ بیان کنم، خارج شدن از جنگ‌های همیشگی آمریکا خواهد بود.

همان نومحافظه‌کارانی که در خصوص سلاح‌های کشتارجمعی عراق دروغ گفتند، دوباره به دولت بایدن برگشته‌اند و در خصوص جنگ روسیه و اوکراین تصمیم می‌گیرند. آمریکا خود را متعهد کرده ۱۱۳میلیارد دلار به اوکراین برای جنگ کمک کند این در حالی است که ۲۵درصد آمریکایی‌ها غذای کافی برای خوردن ندارند. این جنگ‌ها برای کشور و برای کودکان ما خوب نیست. ۲۹نظامی سابق هر روز در این کشور خودکشی می‌کنند. آمریکا باید به خانه برگردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.