نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن به این انقلاب با یکدیگر هم قسم شده‌اند.

دشمنان برای ایجاد ناآرامی در کشور هم قسم شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین،  آیت الله سید نصیر حسینی در آیین تشییع شهید مدافع امنیت در یاسوج اظهار کرد: از همه اقشار مختلف که در تشییع پیکر این شهید والا مقام حضور پیدا کردید سپاسگزارم.

 وی بیان کرد: کسانی که در راه امنیت جامعه و کشور اسلامی شیعیان اهل بیت تلاش دارند و جدی هستند و در میدان حاضرند تا ناموس مردم این سرزمین و خاک مسلمانان مورد تعدی و تجاوز قرار نگیرد و امنیتشان مخدوش نشود.

 نماینده در کهگیلویه و باید احمد تصریح کرد: در راه آسایش آرامش مسلمانان قدم برمی‌دارند و اگر کشته شوند شهید هستند و تلاش آنها جهاد بوده و مجاهد فی سبیل الله خواهند بود.

آیت الله نصیرحسینی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی از بدو پیروزی اسلام و قبل از پیروزی انقلاب مورد تهاجم استعمارگران، استثمارگران، خائنان و کافران بوده است.

 وی گفت:امروز دشمنان ایران اسلامی هزینه‌های زیادی داده شده تا امنیت این کشور مخدوش شود.

 نماینده ولی فقیه در کهکیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جوانان این سرزمین بر زمین افتادند توسط مواد مخدر ترویج فساد ول انگاری فحشا قدرت معنوی اقتصادی علمی انرژی سرزمین و جوانان مردم از بین برود.

 آیت الله نصیرحسینی بیان کرد: هر روز تیم‌های مختلف و توطئه‌های متعددی از سوی آمریکا انگلیس منافقین و رژیم صهیونیستی علیه ایران برگزار می‌شود که تمام آنها توسط دستگاه‌های امنیت ما نیروی انتظامی، نظامی و امنیتی خنثی می‌گردد، تا شهر و کوچه‌ها و خیابان‌های ما آرام باشد و بتوانیم با امنیت کامل زندگی و رفت و آمد کنیم.

 وی افزود: این اقدام جهادی نیروهای امنیت ما یک کار بزرگ است، توطئه‌هایی که دشمنان این مملکت قسم خوردند که نگذارند سرزمین ما آرام باشد، به کوری دشمنان این ملت و سرزمین اسلام و قرآن مکتب تشیع انقلاب اسلامی ملت ما در آسایش و آرامش قرار دارد، به برکت جوانانی که شبانه روز در میدان بوده و مجاهدت می‌کنند و شهید می‌دهند این اقدام صورت گرفته است.

 نماینده نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهادت عادت ما بوده و به آن افتخار می‌کنیم خوش به حال جامعه ما که چنین فرزندانی را تربیت کرده است و خوش به حال پدر و مادر این شهید که در مقابل دشمنان ایستاده به شهادت فرزند خود افتخار می‌کنند.

 آیت الله نصیرحسینی اضافه کرد: پدر شهید با بصیرت و زیبایی صحبت کرده و می‌گوید افتخار می‌کنم که فرزندم در راه امنیت و عزت شرافت ملت در دفاع از ناموس این سرزمین جان داده و به شهادت رسیده است.

وی افزود:امروز می‌بینیم عده‌ای فریب خورده به دام دشمن می‌افتند تا آسایش و آرامش مملکت و ملت ایران اسلامی را بگیرند.

 آیت الله حسینی اظهار کرد: آنها با حمل مواد مخدر با شبکه‌های ابتذال و گروه تروریستی که امنیت و آسایش را سلب می‌کنند در راه لطمه زدن به ملت ایران هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.