مدیرکل حفاظت محیط زیست و دبیرکارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی از برگزاری جلسه دیشب و امروز صبح این کارگروه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه طبق دستورالعمل کارگروه میانگین ٢۴ ملاک تصمیم گیری است و گزارش‌ها از شاخص میانگین ۲۴ ساعته وارد پله افزایشی بعدی نشده است محدودیت‌ها تغییر نکرده است.

اطلاعیه جدید کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار/ محدودیت‌های شهر مشهد در حال حاضر تغییر نمی‌کند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی اله پور اظهار کرد: جلسه شرایط اضطرار گرد و غبار دقایقی پیش به اتمام رسید. جریان رصد، پایش و پیشگیری در شرایط کنونی در حال انجام است و قطعا کارگروه به شرایط سلامت مردم به صورت جدی توجه دارد. با در نظر گرفتن تمامی شرایط تصمیم لازم را اتخاذ می‌کند.

وی ادامه داد: براساس شیوه‌نامه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار، کارگروه تصمیمات خود را اتخاذ می‌کند و اطلاع رسانی عمومی می‌شود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست خراسان رضوی تاکید کرد: براساس شیوه نامه با توجه به شاخص میانگین ۲۴ ساعته سطح محدودیت‌ها بدین شرح است: فعالیت های آموزشی، مهدکودک‌ها و مجموعه‌های ورزشی تعطیل شده است که این محدودیت‌ها نسبت به اطلاعیه شب گذشته تغییری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: محدودیت‌ها براساس شاخص میانگین ۲۴ ساعته تغییری نداشته است و رصد همچنان ادامه دارد. به محض تغییر در شاخص‌ها تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.