هاشمی نسب از کوره دررفته و عصبانی در گفت‌وگوی صریح و بی پرده در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کرد.

حرف‌های بی پرده یاغی بزرگ در مورد حضور در جمع آبی‌هابه درک که هاشمی نسب به استقلال نمی‌آید!

مهدی هاشمی نسب به کادرفنی استقلال اضافه خواهد شد” به تکراری‌ترین خبر این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است، صحبتی که تاکنون تنها در حد حرف و گمانه‌زنی باقی مانده و تکلیف این مساله برای یک بار هم که شده برای همیشه روشن نمی‌شود.

هاشمی نسب عصبانی و از کوره در رفته در تماسی که با خبرنگار ما داشت، خواست که در این خصوص صحبت و مساله را روشن کند تا هواداران استقلال را از اتفاقات اخیر آگاه سازد.

بولت سرشاخهمن در برابر عظمت استقلال، عددی نیستم
من هیچ جایگاهی در برابر عظمت باشگاه استقلال ندارم، هر روز یک مصاحبه خیالی از زبان من می‌زنند و یا می‌گویند امروز هاشمی نسب به استقلال می‌رود. بس است دیگر، هم من خسته شده‌ام هم خانواده ام.

بولت سرشاخهدو روز وقت بدهید، سیر تا پیاز ماجرا را می‌گویم
هیچ صحبتی در خصوص حضور در استقلال با من نشده و تنها یک بار با علی سامره حرف زده‌ام و می‌خواهم بگویم من در این ماجرا کمترین نقش را در این ماجرا داشته‌ام. ای‌کاش دوستان واقعیت را بگویند. به من دو روز فرصت بدهید تا سیر تا پیاز ماجرا را بگویم.

بولت سرشاخهدنبال این نیستم به هر قیمتی به استقلال بیایم
آرزوی هر کسی است که در کادرفنی استقلال باشد، اما نه به هر قیمتی. من برای آمدن به استقلال دست و پا نمی‌زنم. تنها مدیون هواداران واقعی استقلال هستم که خودم می‌دانم باید برایشان چه کنم و شک نکنید یک روز محبت‌هایشان را جبران خواهم کرد.

1905929

بولت سرشاخهبه درک که هاشمی نسب به استقلال نمی‌آید
من به خاطر هواداران استقلال تا کنون سکوت کرده‌اند، حرفی نزده‌ام تا آرامش تیم به هم نخورد. استقلال هزار تا مشکل مالی دارد، بروید به آن‌ها برسید. هر روز می‌گوید می‌آید، نمی‌آید. به درک که هاشمی نسب نمی‌اید. بس کنید، هوادار گناه دارد.

بولت سرشاخهحق سرمربی و باشگاه است که نفرات کادرفنی را انتخاب کند
من می‌دانم هر سرمربی و باشگاه حق دارد که کادرش را خودش انتخاب کند و این حرفه‌ای است. اما انتظار دارم واقعیت را بی پرده بگویند و با احساسات هوادار با عظمت استقلال بازی نکنند. مهدی هاشمی نسب در دریای استقلال یک قطره هم نیست.

1905930

بولت سرشاخههواداران برایم می‌نویسند جان‌مادرت به استقلال بیا
هواداران در صفحات مجازی برای من پیغام می‌گذارند آقای هاشمی نسب جان مادرت به استقلال بیا! دوستان نزدیکم به من زنگ می‌زنند که لطفا به استقلال برو، بابا بخدا دست من نیست، همه آن‌ها برای من قابل احترام هستند و وقتی این پیام‌هارا می‌بینم شرمنده می‌شوم. من هیچ شرط مالی برای رفتن به استقلال نداشته و ندارم، اینگونه نیستم به اسم هوادار اما به کام‌جیبم باشم. باز هم می‌گوید آرزوی هر عاشق استقلال است که روی نیمکت این تیم بنشیند نیمکتی که پورحیدری‌ها و حجازی ها روی آن نشسته اند اما تاکید می‌کنم نه به هر قیمتی.

بولت سرشاخهدنبال محبوبیت و جام نیستم
من نه دنبال محبوبیتم، نه پول، نه معروفیت، نه قهرمانی، به همه این‌ها با استقلال رسیده‌ام. محبوبیت خریدنی نیست و دلیل محبوبیت من گل‌هایم هم ‌نیست چرا که خیلی هستند که گل‌های مهم‌تر ‌و زیباتری زده‌اند. مهر را باید خداوند در دل‌ها بیندازد که این لطف را به من داشت و مهر من را در دل هواداران استقلال انداخته، خدارا صد هزار مرتبه شکر.

1905931

بولت سرشاخههمینجا ترمز حرف‌هایم را می‌کشم
هر روز یک ماجرای جدید درست می‌کنند، هر روز خبر و شایعه جدید. من هم صبری دارم، شاید اگر سکوت می‌کردم تا دو سه روز دیگر یک قرارداد خوب با استقلال می‌بستم. اما من آدمی نیستم که به فکر جیبم باشم و از هوادار برای رسیدن به پول و جایگاه استفاده کنم. همینجا ترمز حرف‌هایم را می‌کشم اما قول می‌دهم به زودی همه چیز را بگویم. در ضمن این اولین مصاحبه من بوده، منتطر صحبت دوستان هستم‌ تا واقعیت را برای هوادار روشن کنند، در ضمن باید بگویم توپ را در زمین من نندازید من این بازی ها را خوب بلدم. یاعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.