نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد آخرین وضعیت ثبت قرارداد باشگاه‌ها ارائه کرد.

واکنش قنبرزاده به گلایه‌های گل‌محمدی و ثبت نشدن قرارداد برخی بازیکنان سپاهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس منصور قنبرزاده در مورد آخرین وضعیت ثبت قرارداد بازیکنان تیم‌های لیگ برتری در فاصله 24 ساعت مانده به آغاز بیست و سومین دوره این رقابت‌ها اظهار داشت: به کلیه باشگاه‌های لیگ برتر با وجود فراز و نشیب‌های متعدد پنجره نقل و انتقالات هر 16 باشگاه باز شده خسته نباشید می‌گویم. پس از ارائه قرارداد این باشگاه‌ها کمیته وضعیت به ما اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی چهار باشگاه پرسپولیس، استقلال، مس رفسنجان و استقلال خوزستان نیز باز شده و اکنون که در ساعت 19 عصر هستیم باز هم بچه‌های ما به آنها فرصت داده‌اند تا آخر وقت امشب و فردا صبح قراردادهای‌شان را ثبت کنند و تا آخرین لحظه در خدمت باشگاه‌ها هستیم.

وی در مورد آخرین وضیعت باز شدن پنجره تراکتور که از طرف فیفا بسته شده است، عنوان کرد: پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را فدراسیون نبسته است بلکه از طریق فیفا بسته شده و تا این لحظه‌ موضوعی مبنی بر باز شدن این پنجره به ما  ابلاغ نشده است. البته با توجه به اینکه هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد روز گذشته مطالبات باشگاه رومانیایی را پرداخت کرده است امیدواریم پنجره تراکتور هم از طریق فیفا باز شود و تا قبل از بازی با سپاهان مجوز بازیکنان جدید این تیم نیز صادر شود.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا برای بازیکن ایرانی لیگ برتر که در تست‌های پزشکی مردود شده کارت بازی صادر خواهد شد، گفت: اصلاً شخص خاصی مدنظر ما نیست اما طبق یک پروتکل که در دستورالعمل هم آمده در صورتی که برای یک بازیکن کارت بازی صادر می‌شود که حتماً تست پزشکی را با موفقیت بگذارند و تأییده ایفمارک را داشته باشد. این موضوع از اختیارات سازمان لیگ نیست. دستورالعمل شفاف است و به شکلی طراحی شده که ایفمارک به عنوان یک تشکیلات مستقل پزشکی محرمانه تست پزشکی را از بازیکنان می‌گیرد سامانه ایفمارک به شکلی طراحی شده که باید هر بازیکن تیک سبزی دریافت کند و تا زمان دریافت نشدن این تیک کمیته نقل و انتقالات حق صدور کارت بازیکن در سامانه را ندارد.

قنبرزاده در خصوص نیامدن نمایندگان استقلال به سازمان لیگ برای ثبت قرارداد بازیکنان این تیم تصریح کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما همانگونه که گفتم استقلال در حال حاضر مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنانش ندارد زیرا پنجره‌اش باز است و همین الان آخرین پیگیری‌ها را انجام دادم. علی خطیر سرپرست باشگاه استقلال مکرر پیگیر است دوستان هم اکنون در سازمان لیگ حضور دارند و باشگاه‌ها قراردادهای‌شان را ثبت می‌کنند. باشگاه‌ها باید ابتدا قراردادهای خود را بارگذاری کنند تا کمیته نقل و انتقالات در سامانه این قراردادها را بررسی کند. اگر خود باشگاه استقلال بارگذاری نکند سیستم به آنها اجازه نمی‌دهد کارت بازی برای‌شان صادر شود، تا ساعت 10 -11 امشب برای این کار وقت دارند. 

وی در خصوص اینکه آیا  احتمال دارد باشگاه استقلال به دلیل بیشتر بودن سقف بودجه‌اش نتوانسته باشد قرارداد بازیکنانش را در سامانه برگزار کند، توضیح داد: من نمی‌توانم قضاوت کنم و در مورد احتمالات نیز صحبت نخواهم کرد. 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت ثبت قراردادهای باشگاه سپاهان اظهار داشت: عمده قراردادهای این باشگاه نیز ثبت شد. سپاهان بخشی از قراردادهایش را تعدیل کرد و به همین دلیل توانست عمده بازیکنانش را ثبت کند. البته این باشگاه  هنوز موفق به ثبت قرارداد یک یا دو بازیکن خود نشده است اما به نظر می‌رسد برای ثبت قراردادها مدیریت خوبی انجام دادند و توانستند قراردادهای خود را به سمت سقف بودجه بیاورند. 

قنبرزاده در خصوص گلایه‌های یحیی گل‌محمدی نسبت به بدون تماشا برگزار شدن تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک به دلیل آماده نبودن سکوهای ورزشگاه آزادی عنوان کرد: فدراسیون فوتبال در رأس استادیوم‌ها هیچگونه دخل و تصرفی ندارد. ورزشگاه آزادی در حال بازسازی و مرمت  است. استان تهران ورزشگاه مجهزی ندارد و باید سرعت بیشتری به بازسازی ورزشگاه آزادی بدهند.

وی در مورد آماده نبودن محل استقرار دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: در جریان این موضوع نیستم  فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ متولی برگزاری بازی‌ها هستند اما ورزشگاه‌ها دولتی هستند، کارها پیگیری می‌شود وامیدوارم با توجه به حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش که خودش در بحث مدیریت کلان ورزشی و فوتبال اشراف خوبی دارد به نوعی شرایط بهتر ‌شود. 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در خصوص اینکه آیا باشگاه دیگری به جز گل‌گهر مجوز بلیت‌فروشی را برای بانوان گرفته است، گفت: در این زمینه اطلاعاتی ندارم. 

قنبرزاده در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه تختی آبادان برای بازی صنعت نفت و استقلال توضیح داد: بعید می‌دانم بانوان بتوانند در این بازی حضور پیدا کنند زیرا چیزی اعلام نشده اما مسابقات با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، از مدیریت پالایشگاه آبادان تشکر می‌کنیم که خیلی سریع کار کردند و به بازسازی ورزشگاه تختی سرعت دادند اما به جز گل‌گهر هنوز هیچ باشگاهی برای ورود بانوان نگرفته است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.