نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: جذب ۳۳ پزشک متخصص با توجه به نیاز مبرم مردم استان و کمبودها در این بخش با دستور وزیر بهداشت به سهمیه استان اختصاص یافت.

جذب ۳۳ پزشک متخصص برای استان قزوین با دستور وزیر بهداشت

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه محمدبیگی افزود: یکی از چالش های استان قزوین در بخش بهداشت و درمان که از مطالبات مردم نیز به شمار می رود رفع مشکل کمبود پزشکان متخصص است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: در همین راستا جذب ۳۳ پزشک متخصص با دستور وزیر بهداشت به سهمیه استان قزوین افزوده شد و با احتساب سهمیه قبلی این تعداد به حدود ۱۵۰ پزشک افزایش می یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه استان قزوین از کمبود تخت های بیمارستانی در بخش دولتی رنج می برد،اظهار کرد: به همین منظور ضرورت دارد تا به روند احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین که در منطقه مینودر در دست ساخت است، سرعت بخشیده شود.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با تخصیص کامل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری به این ابرپروژه درمانی (بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی)تا کمتر از سه سال دیگر شاهد راه اندازی و افتتاح قطعه اول آن باشیم.

محمدبیگی از پروژه توسعه بیمارستان های شهید رجایی و قدس به عنوان دیگر طرح های مهم درمانی استان قزوین که در دست احداث قرار دارند یاد کرد و گفت: با پیگیری های استانی و تزریق اعتبارات مصوب تلاش داریم تا این طرح ها زودتر تکمیل و به بهره برداری برسند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.