رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از مراجعه روزانه ۵۰۰۰ زائر به اداره‌ گذرنامه مشهد جهت صدور گذرنامه زیارتی خبر داد.

مراجعه روزانه ۵۰۰۰ زائر به اداره‌ گذرنامه مشهد جهت صدور گذرنامه زیارتی

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ امید نودهی در خصوص میزان مراجعه زائران خراسان رضوی به اداره‌ گذرنامه برای صدور گذرنامه زیارتی اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۵ هزار نفر به صورت حضوری برای گذرنامه زیارتی درخواست داشته‌اند. البته این آمار مربوط به مراجعه حضوری زائران است و باید آمار درخواست مراجعان به صورت سیستمی نیز بررسی شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر به طور میانگین روزانه حدود ۵۰۰۰ مراجعه‌کننده داریم که پیش‌بینی می‌شود از هفته آینده این میزان افزایش پیدا کند.

وی گفت: زائران در نظر بگیرند در صورتی که پاسپورتشان دارای اعتبار است نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند با همان گذرنامه قبلی خود از کشور خارج شوند.

نودهی ادامه داد: توصیه ما این است که زائران بدون حضور در اداره گذرنامه با مراجعه به اپلیکیشن «پلیس من» خدمات دریافت کرده و نسبت به صدور گذرنامه زیارتی خود اقدام کنند. زائران توجه کنند که اگر سیم‌کارتی به نام خود ندارند یا احراز هویت نشده‌اند باید به دفاتر پیشخوان یا دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: فردا ۲۰ مردادماه همکاران ما برای نمازگزاران نماز جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ در میدان بیت‌المقدس جهت دریافت مدارک و خدمتگذاری به زائران اربعین حضور پیدا خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.