جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و عامل قدرت‌نمایی در اقدام اطلاعاتی پلیس زاهدان خبر داد و گفت: یک قبضه سلاح وینچستر از مخفیگاه مجرم کشف شد.

شرور مسلح ‌زاهدان دستگیر شد/ پایان قدرت‌نمایی متهم با سلاح وینچستر

به گزارش قدس آنلاین، ‌مرتضی جوکار اظهار داشت: در پی دریافت شرارت‌های متعدد توسط فردی مسلح در سطح منطقه‌ای از شهر زاهدان، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله اقدامات تامینی پلیس در این راستا آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران کلانتری ۱۹ جمهوری شهرستان زاهدان پس از یک‌سری بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی دقیق متهم و محل اختفای وی شدند.

وی با اشاره به تشکیل تیم ویژه عملیاتی و انجام اقدامات قانونی پلیس در این راستا گفت: فرد شرور در بامداد گذشته در اقدام غافلگیرانه ماموران انتظامی دستگیر و یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۶ عدد فشنگ مربوطه از مخفیگاه وی کشف شد.

سرهنگ مهدی رشنودی نیز در تشریح خبر دیگری بیان کرد: در پی اعلام شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی به سمت شهروندان بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: با حضور مأموران پلیس در صحنه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵ به همراه یک سرنشین با سلاح کلاش به سمت شهروندان در پمپ بنزین تیراندازی کرده که با اطلاع‌رسانی خوب مردم این شرور بلافاصله دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از دلالت این شرور مسلح به مقر پلیس و استعلام هویتی وی مشخص شد چندین مورد تیراندازی به سمت شهروندان و سرقت در سطح شهرستان ایرانشهر و استان‌های جنوبی در سوابق این متهم سابقه‌دار بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف چهار فقره پرونده سرقت و دو فقره پرونده تیراندازی به سمت شهروندان، گفت: تحقیقات در خصوص دیگر جرم‌های این متهم ۲۷ ساله در دستور کار پلیس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.