نماینده مردم شهرستان‌های قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بسته شدن گلوگاه‌های فساد در کارخانه نساجی مازندران، گفت: فساد در خصوصی‌سازی صنایع کشور همچنان جریان دارد و از رئیس جمهور خواستار اصلاح این بخش هستیم تا شاهد اصلاح رویه خصوصی‌سازی در کشور باشیم.

بسته شدن گلوگاه‌های فساد در کارخانه نساجی مازندران

به گزارش قدس آنلاین، کیوان مرادیان کوچکسرایی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: اصحاب رسانه  طلایه‌داران عرصه آگاهی هستند.

وی با اشاره به اهمیت رسانه، افزود: رسانه‌ها امروزه انعکاس دهنده حقیقت‌ها و اتفاقات به ملت هستند و این موضوع را باید در نظر گرفت که بسیاری از افراد سودجو با استفاده از رسانه‌ها به مردم خیانت کرده و اکاذیب را منتشر می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه امروزه همچنان در حال مبارزه با رانت‌خواری و مقابله با اژدهای هفت سر فساد در اقتصاد هستیم، تصریح کرد: بر سر عهدمان با مردم مصمم تر از قبل هستیم و مدیریت مجموعه نساجی به دست دولت رسیده است ولی مالکیت همچنان بلاتکلیف به‌سر می‌برد.

 مرادیان با اعلام اینکه از سال ۸۸ تا به حال با گذشت ۱۴ سال فرصت‌های بسیاری برای شکوفایی نساجی بود، اظهار کرد: فساد در خصوصی‌سازی صنایع کشور همچنان جریان دارد و از رئیس جمهور خواستار اصلاح این بخش هستیم تا شاهد اصلاح رویه خصوصی‌سازی در کشور باشیم.

وی با تاکید بر اینکه گلوگاه‌های فساد را در کارخانه نساجی قائمشهر بسته‌ایم، گفت: دشمنی با این شیادان و مفسدان که در رسانه‌ها خود را قهرمان جا زدند، نه تنها ما را مایوس و نا امید نکرد بلکه حالا مصمم‌تر شده‌ایم.

*احیای نساجی با حمایت رئیس جمهور

جواد مولایی فرماندار قائمشهر نیز در این نشست نساجی را سند پیشرفت اقتصاد قائمشهر دانست و مساعدت‌های ریاست جمهور را یک امر مهم و سازنده خواند.

وی با بیان اینکه هیأت حمایت صنایع کشور کار را به دست گرفته‌اند و نساجی مازندران تحت پوشش این بخش شده است، افزود: این هیأت توانسته به شعار سال رهبری عمل کرده و اقدامات لازم را تا حدودی در این کارخانه اعمال کند.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار نماها با نفوذ خود به کارخانه نساجی باعث عقب ماندگی این صنعت در مازندران شدند، اظهار کرد: اگر همچنان بر مسند بودند زمان زیادی لازم نبود تا نساجی شماره ۳ هم به حال و روز شماره ۲ این کارخانه دچار شود.

*خرید تجهیزات جدید برای کارخانه نساجی

ارجمند مدیر بازرگانی نساجی قائمشهر نیز در ادامه به عملکردهای قابل توجه و دستاوردهای مهم کارخانه پرداخت و گفت: در این مدت نه تنها  مطالبات کارکنان پرداخت شده است بلکه حقوق این زحمت‌کشان هم بروزرسانی شده و بیمه آنها پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: توانسته‌ایم دستگاه‌های بخش رنگرزی و ریسندگی را هم تهیه کنیم و با تجهیز و آماده‌سازی این بخش‌ها افزایش کیفیت محسوس اجناس را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.