با این وجود برای بسیاری از هواداران و منتقدان این مطالبه جدی وجود دارد که ثمره فعالیت اعضای هیئت مدیره باشگاه بزرگ استقلال چه بوده است؟ اگر آنها تا به امروز موفقیتی در این عرصه نداشتند چه ضرورتی به ادامه حضور آنها در این تیم مدیریتی وجود دارد؟ 

دورهمی هیئت مدیره استقلال به صرف چای و شیرینی/ مردوی شاگرد اول‌های قربان‌زاده در استقلال!

به گزارش قدس آنلاین، وضعیت مالی استقلال همچنان نگران کننده است،اما مدیران باشگاه استقلال در تلاشند با مانور خبری و رسانه‌ای گسترده روی قرارداد بحث برانگیز اسپانسر جدید باشگاه استقلال این مساله را از دید افکارعمومی و هواداران پنهان کنند تا شاید کمتر به ماجرای ناکارآمدی مدیریت باشگاه در حوزه مالی پرداخته شود.

اما برای هواداران و منتقدان این مساله همچنان دارای ابهام فراوان است که آورده مدیریت جدید استقلال و اعضای هیئت مدیره دقیقا چیست؟ در شرایطی که استقلال در دوره مدیریت علی فتح الله زاده و حجت کریمی نیز با همین وضعیت در حال فعالیت بود!

قرار بود با حضور اعضای جدید هئیت مدیره و علی خطیر به عنوان مدیرعامل مشکلات مالی استقلال برطرف شود و راهکارهای جدید درآمدزایی به کار گرفته شود اما نه تنها این اتفاقات رخ نداد بلکه وضعیت استقلال گرفتار پسرفت شدیدتری نیز نسبت به دوره فتح الله زاده و کریمی نیز شد تا حدی که صدای بازیکنان و کادرفنی از بلبشوی مالی بلند شد و بازیکنان دست به اعتصاب زدند تا شاید این بی تفاوتی مدیریت باشگاه نسبت به پرداخت دیون آنها برطرف شود.

هرچند با تزریق یک مبلغ حداقلی اعتصاب استقلالی ها شکسته شد اما حالا سوال بزرگ هواداران، بازیکنان، اعضای کادرفنی و پیشکسوتان این باشگاه این است که با وجود وعده های فراوانی اعضای هیئت مدیره استقلال مشخصا چه اقدام مثبتی در حوزه درآمدزایی داشتند؟

افرادی که به تازگی به عضویت هیئت مدیره استقلال درآمدند جزو شاگرد اول های لیست حسین قربان زاده رئیس سابق سازمان خصوصی سازی بودند و قرار بود با حضورشان در استقلال با نسخه های اقتصادی خود این مجموعه را از بحران مالی خارج کنند اما انگار این وعده قربان زاده همانند دیگر وعده های او پوشالی از کار درآمد و حالا استقلال باید به کلی قید تاثیرگذاری این افراد را بزند و به دنبال حل مشکلات خود از روش های دیگر باشد.

با این وجود برای بسیاری از هواداران و منتقدان این مطالبه جدی وجود دارد که ثمره فعالیت اعضای هیئت مدیره باشگاه بزرگ استقلال چه بوده است؟ اگر آنها تا به امروز موفقیتی در این عرصه نداشتند چه ضرورتی به ادامه حضور آنها در این تیم مدیریتی وجود دارد؟ 

برای هواداران این پرسش کلیدی به وجود آمده که ثمره حضور افرادی نظیر خانی، حیدرزاده، افضلی و سمیعی در هیئت مدیره استقلال چیست؟ در حالی که در باشگاه رقیب آدم های اقتصادی بزرگی در مجموعه هئیت مدیره آنها حضور دارند که هر یک به تنهایی قابلیت جذب میلیاردها تومان منابع مالی را دارند و تا به امروز برای حل مشکلات پرسپولیس از تمام توان خود بهره گرفتند اما در مجموعه مدیریتی استقلال همه چیز برعکس است و اعضای هیئت مدیره نه تنها دستاوردی در حوزه مالی ندارند بلکه به دنبال فرصتی هستند که از کنار برند استقلال به شهرت و معروفیتی دست پیدا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.