۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 904628

مطمئن باشید دوباره پس از مصدومیت به دوران آمادگی برمی‌گردم؛ این صحبت فرشید اسماعیلی است.

وعده ستاره سابق استقلال: برمی‌گردم

به گزارش قدس آنلاین، فرشید اسماعیلی درباره عدم انجام حتی یک مسابقه در فصل اخیر لیگ برتر عنوان کرد: سال گذشته کارت بازی من برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا صادر شد ولی سازمان لیگ ایران کارت بازی من برای حضور در لیگ برتر را نداد. می توانستم در ۸-۷ هفته پایانی فصل برای فولاد خوزستان بازی کنم ولی نمی دانم چرا این اجازه را به من ندادند.

او ادامه داد: زمان مدیرعاملی آقای گرشاسبی در باشگاه فولاد خوزستان و لحظه عقد قراردادم، صورت جلسه‌ای را امضاء کردم. مشکلی با آقایان نکونام یا منصوریان نداشتند و علی آقا در گذشته مربی من در استقلال بود. بحث من با فولاد قراردادی بود که هنوز هم از آنها دلخور هستم و همیشه امروز و فردا کردند.

هافبک این فصل نساجی مازندران یادآور شد: در دو هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر قرارداد من با فولاد خوزستان امضاء شد و بهتر است هواداران این تیم بدانند که مشکل من بحث فنی نبود و موضوع قراردادی داشتم. من همراه تیم تمرین کردم و دو، سه ماه فقط در تمرینات حاضر می شدم.

اسماعیلی با بیان اینکه همه جوره پارسال در فولاد ضرر کردم، گفت: دوست داشتم همه مسائل دوستانه حل شود، اما در فوتبال ایران اصلا علاقه ای ندارند که این مسئله به شکل عادی برطرف شود. من ۵-۴ بار به مدیرعامل باشگاه فولاد زنگ زدم ولی پاسخ ندادند. یک بار می گفتند بروم و دوستانه این مسئله را حل کنند، اما نخواستند و جواب تلفن را ندادند.

این بازیکن سابق فولاد خوزستان تاکید کرد: چطور است وقتی می خواهید بازیکن را بگیرید، مدام به او زنگ می زنید ولی وقتی مصدوم شدم، سراغی نمی گیرید و جواب تلفن نمی دهید؟

او اضافه کرد: منِ فرشید اسماعیلی تجربه مصدومیت و بازگشت به میادین را داشتم و دوباره هم تلاش می کنم تا برگردم، اما اگر یک بازیکن جوان باشد و چنین برخوردی را ببیند، فوتبالش تمام می شود. از مدیران می خواهم یک مقدار حرفه‌ای‌تر برخورد کنند.

اسماعیلی عنوان کرد: من تجربه مصدومیت شدید را در گذشته داشتم و فصل قبل هم با پارگی رباط صلیبی مواجه شدم، اما مطمئن باشید محکم‌تر و قوی‌تر از قبل برمی‌گردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.