مدیرعامل باشگاه استقلال قرار است فردا با حضور در فدراسیون فوتبال با منصور قنبرزاده برای حل مشکل سقف قرارداد گفت‌وگو کند.

خطیر به دیدار قنبرزاده می‌رود؛ مشکل سقف قرارداد آبی‌ها حل می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا علی خطیر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال، جلسه‌ای را با مهدی تاج برگزار کرد. در این نشست مباحثی درباره اسپانسر باشگاه استقلال مطرح شد و خطیر از تاج درخواست کرد تا به صورت ویژه پیگیر رفع مشکلات ورزشگاه آزادی از طریق وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز باشد تا موانع حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی این تیم با سرعت بیشتری رفع شود.

همچنین قرار است فردا خطیر جلسه‌ای را منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون درباره سقف قراردادها برگزار کند، چراکه استقلال در حال حاضر با چالش سقف قرارداد همراه است.

مدیران باشگاه استقلال در نامه سقف بودجه اعلامی به سازمان لیگ، عدد ۳۳۰ میلیارد تومان را به‌عنوان سقف بودجه خود اعلام کرده‌اند که ۳۰ میلیارد بالاتر از سقف تعیین شده بود. همان زمان سازمان لیگ در نامه‌ای از این باشگاه خواست که رقم بودجه‌اش را اصلاح کرده و مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان را مبنا قرار دهد.

گفته می‌شود باشگاه استقلال باید ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان از هزینه‌اش را کم کند تا بتواند مجوز حضور نفرات جدید را بگیرد و برای اینکه بتوانند از همه بازیکنان و مربیان خود بهره ببرد، چاره‌ای جز رساندن بودجه خود به ۳۰۰ میلیارد ندارد. اکنون آبی‌ها دو راه پیش‌روی خود می‌بینند؛ فسخ قرارداد برخی بازیکنان یا کاهش قرارداد آنها.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.