ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستور کار مجلس قرار گرفت.

ادامه رسیدگی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی در دستور کار مجلس قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، نشست علنی امروز - دوشنبه ۲۳ مرداد- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از گزارشگران فساد (اعاده شده از شورای نگهبان ) بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این جلسه ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل (۴۴) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را بررسی می کنند.

بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها و بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.