سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی حادثه تروریستی شاهچراغ بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن بیانیه بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

تروریست‌های تکفیری بار دیگر با هدایت و مدیریت دشمنان قسم خورده اسلام و ایران ، جنایتی را رقم زند که منجر به شهادت مظلومانه و زخمی شدن  چندین تن از زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام در شهر شیراز شد.همزمانی این واقعه با اعتراضات گسترده و بحرانهای داخلی اراضی اشغالی ، تعلق خاطر تروریستهای دخیل در این حادثه وقیحانه را به رژیم تروریستی و کودک کش صهیونیستی  و حامیان آن عیان می سازد. 

هم زبانی برخی از عوامل دخیل در اغتشاشات سال گذشته با این حادثه، به وضوح نشان می دهد که چگونه باید میان جنگ شناختی و نبرد امنیتی با دشمن، درمسیر تامین امنیت ذهنی و عملی کشور اسلامی و عزیزمان هم پوشانی ایجاد کرد. قاطعیت و صلابت نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با عوامل آشکار و پنهان این واقعه، درس عبرتی برای کسانی خواهد بود که امنیت ملت ایران را وجه المصالحه اهداف شوم خود قرار داده‌اند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وقوع این جنایت کوردلانه   را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم و حکیم  انقلاب اسلامی  و بازماندگان شهدای این واقعه تسلیت عرض کرده و برای مجروحان این حادثه از خداوند متعال آرزوی صحت و شفای عاجل دارد. 

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.