۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 905337

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته، فریمان با هفت درجه سلسیوس یکی از خنک‌ترین شب‌های تابستان امسال را سپری کرد و دمای هوای مشهد نیز به ۱۵ درجه رسید.

دمای هوای مشهد به ۱۵ درجه رسید

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: دمای هوای شبانه طی روزهای گذشته در نقاط مختلف استان کاهش محسوسی داشت و شهروندان این استان شب های خنکی چون پاییز را پشت سر گذاشتند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: شهرستان های خراسان رضوی در شب‌های اخیر کمینه دمای هفت تا ۱۲ درجه سلسیوس را تجربه کرده اند که با توجه به بازه زمانی ای که در آن قرار داریم روزهای سردی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: امشب نیز دمای هوای شبانه در خراسان رضوی سرد و خنک خواهد بود و از اواخر هفته جاری، دما دوباره افزایش خواهد یافت.

غیوری‌خواه گفت: شب گذشته، فریمان با هفت درجه سلسیوس یکی از خنک ترین شبهای تابستان امسال را سپری کرد و دمای هوای کلانشهر مشهد نیز به ۱۵ درجه رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: وزش باد نیز همچنان پدیده غالب در خراسان رضوی است که در مناطق مختلف به خصوص نواحی شرقی و شمالی استان تداوم دارد و در جنوب و جنوبی شرقی استان همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.