معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود در جنگ‌های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای مجازی هستند.

دشمنان ایران اسلامی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، امیر خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه دوره بصیرت ویژه کارکنان و همسران کارکنان نهاجا که صبح امروز (سه‌شنبه) در تهران برگزار شد، با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ما ۸ سال درگیر جنگ تحمیلی بودیم و ملت ایران بسیج شدند و جنگ را اداره کردند.

امیر طالب‌زاده ادامه داد: امروز درگیر جنگ شناختی دشمن هستیم که با برنامه‌ریزی بلندمدت آن‌ها، در حال انجام است.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا افزود: اگر می‌خواهید به جنگ شناختی دشمنان علیه کشورمان پی ببرید، کافی است به منازل خودتان نگاهی بیندازید و ببینید که آیا فضای مجازی و موبایل در خانه‌ها حاکم است یا خانواده؟ آیا فرزندان ما را قبول دارند یا موبایل را؟

وی اضافه کرد: دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود در جنگ‌های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.

امیر طالب‌زاده با اشاره به آموزه‌های دین مبین اسلام در زمینه مقابله با دشمنان، گفت: تنها راه موجود برای مقابله با جنگ شناختی دشمن، تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است و ما باید در این حوزه بیشتر کار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.