دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس در نیمه نخست با برتری شاگردان گل‌محمدی همراه شد.

برتری پرسپولیس مقابل تراکتور در نیمه نخست

به گزارش قدس آنلاین ، در مهمترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر تیم میهمان خاتمه یافت.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که تراکتور در نخستین بازی مقابل سپاهان متحمل شکست سنگین شده و دنبال جبران نتیجه آن مسابقه است تا بتواند با برد در نخستین بازی خانگی فصل در حضور هوادارانش، آن شکست تلخ را به باد فراموشی بسپارد.

از طرفی پرسپولیس هم که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به تبریز گذاشته، می‌خواهد با کسب دومین پیروزی متوالی از همین ابتدا خود را به عنوان مدعی جدی معرفی کند.

قضاوت این مسابقه به عهده امیر عرب‌براقی است. محمدرضا منصوری، سعید قاسمی کمک داورهای این مسابقه هستند. بیش از ۷۰ هزار نفر برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور پیدا کردند تا این جدال را تماشا کنند.

تقابل شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری و سیامک نعمتی با تیم سابق خود از جمله نکات ویژه این مسابقه است. ناظران AFCهم در ورزشگاه حاضر هستند. این جدال به دلیل ازدحام جمعیت با بیش از ۱۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.

در پنجمین دقیقه بازی نخستین موقعیت جدی بازی رقم خورد. جایی که ارسال رفیعی از روی نقطه کرنر توسط مدافعان بلوکه شد که در شلوغی توپ به مهدی ترابی رسید که شوت سر ضرب این بازیکن را پورحمیدی در دو مرحله مهار کرد.

در بیستمین دقیقه بازی تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه پرسپولیس شد که ضربه خیمنز به دیوار دفاعی برخورد کرد و دفع شد.

در دقیقه ۲۸ تراکتور بار دیگر صاحب یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه پرسپولیس شد که این‌بار آلوز این موقعیت را به هدر داد.

یک دقیقه بعد پرسپولیس صاحب موقعیت شد که ضربه وحید امیری از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۶ روی همکاری خارجی‌های تراکتور، دروازه پرسپولیس تهدید شد اما تکل پورعلی‌گنجی اجازه کار را به مهاجمان میزبان نداد.

در چهلمین دقیقه بازی، پرسپولیسی‌ها روی یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت شدند که میلاد سرلک در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه میزبان را باز کند.

در دقیقه ۴۲، خروج اشتباه پورحمیدی موجب شد تا سعید صادقی دروازه خالی تراکتور را باز کند.

داور برای نیمه نخست ۳ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی خاتمه یافت.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، سیامک نعمتی و عارف رستمی.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، شهاب زاهدی و وحید امیری.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.