۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 906651

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور توسط مرزبانان با کشف ۵۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بوشهر خبر داد.

توقیف شناور حامل قاچاق در بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ یدالله شرفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران دریابانی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری به ظن داشتن کالای قاچاق در آب‌های شهرستان بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی دقیق شناور توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، ۵۰۰ عدد تیغه الماس تراشکاری، ۸۴ دستگاه کنسول بازی پی‌اس۵ به همراه لوازم جانبی، هزار و ۱۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۳۶ دستگاه تلویزیون، سه دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه موتور قایق ۲۵۰ کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۵۵ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این راستا ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شدند.

سرهنگ شرفی خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.