۱۹۷ واحد مسکونی جدید امروز، شنبه در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی در مشهد به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۱۹۷ واحد مسکونی جدید در مشهد

به گزارش قدس خراسان، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی روز شنبه در حاشیه این آیین اظهار کرد: ساخت مجتمع مسکونی ۱۹۷ واحدی از سال ۱۳۹۹ در منطقه "عصمتیه" مشهد واقع در حاشیه بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۲۹ هزار مترمربع آغاز شد.

سیدرضا موسوی نیا افزود: این مجتمع در پنج بلوک در قالب ساختمانی ۹، ۱۰ یا ۱۱ طبقه ساخت شده و ۱۷۷ واحد از آن دوخوابه با گستره ۹۰ مترمربع و ۲۰ واحد از آن یک خوابه با گستره ۸۸، ۹۱ و ۹۶ مترمربع است، واحدها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی بوده و مجهز به آسانسور است که در مجموع مجتمع مزبور ۱۰ آسانسور دارد.

وی اظهار کرد: مجتمع مسکونی مزبور هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای سبز در اختیار دارد، هر واحد مسکونی دارای یک توقفگاه و انبار اختصاصی است، هر ساختمان مجهز به دیزل ژنراتور بوده تا در زمان قطعی برق مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: این مجتمع دارای یک سالن چندمنظوره با ۸۰ مترمربع فضای عمومی، ۳۰ مترمربع فضای بهداشتی و ۴۲۰ مترمربع فضای آموزشی است، برای هر واحد مسکونی سه میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل بانک مسکن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی به تدریج در حال واگذاری است، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ساختن مجتمع های مسکونی در نقاط مختلف شهر مشهد به خانه دار شدن متقاضیان در این کلانشهر کمک می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.