مولوی فتحی محمد نقشبندی توسط ماموران امنیتی بازداشت شد.

مولوی فتحی محمد نقشبندی بازداشت شد

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان درخصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی بیانیه ای صادر کرد: مولوی فتحی محمد نقشبندی، متاسفانه طی ماه های اخیر مواضع تند و همسو با مخالفان نظام اسلامی داشته و در خطبه های نمازجمعه و جلسات خود با سخنرانی های کذب و بدور از واقعیت، مردم را به آشوب و اغتشاشات خیابانی دعوت میکرد که در همین راستا از وی دعوت شد تا در زاهدان حضور پیدا کند.

با توجه به اینکه نامبرده مولوی و در زمره ائمه جمعه میباشد موارد تخلفات به وی اعلام و صرفا با نگاه ارشادی ، در فضایی صمیمی تذکرات لازم به وی داده شد اما جناب مولوی نقشبندی بر مواضع اشتباه خود پافشاری نموده و بیان می‌کند که قصد دارد بر همین منوال و همراستا با جریانات معارض ومعاند پیش برود و قصد اصلاح رویه عملی خود را ندارد.

در نهایت پس از اصرار بر تکرار اقدامات

 اشتباه، مولوی فتحی محمد نقشبندی به اتهامات تشویش اذهان عمومی از طریق سخنرانی های کذب تهمت و افترا به نظام مقدس ج.ا.ایران و اقدام علیه امنیت ملی،و تصرف غیر قانونی اراضی ملی دستور بازداشت و تشکیل پرونده قضایی برای وی صادر شد.

دستگاه قضا با هر کسی که امنیت ملی و آرامش شهروندان و امنیت روانی جامعه را به مخاطره بیندازد و مماشات نداشته و طبق قانون با آنهابرخورد میکند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.