سرپرست مدیرعاملی سابق باشگاه استقلال جلسه ویژه‌ای را در دفتر شخصی‌اش با تعدادی از پیشکسوتان و مدیران پیشین این باشگاه برگزار کرد؛ جلسه‌ای که موضوعات جنجالی زیادی در آن مطرح شد!

جلسه جنجالی کریمی با ۹ استقلالی؛ سرپرست وقت چه گفت و چه شنید؟

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، حجت کریمی امروز در دفترش جلسه ویژه‌ای را برگزار کرد؛ جلسه‌ای که تنی چند از پیشکسوتان استقلال در آن حضور داشتند.

سرپرست مدیرعاملی سابق باشگاه استقلال علی جباری، حسن روشن، بهتاش فریبا، شاهرخ بیانی، امیر حسین صادقی و رضا حسن‌زاده را به دفترش دعوت کرد. در این نشست علی نظری جویباری و علی امیری (قائم مقام سابق استقلال) و عباس نقدی‌زاده نیز حضور داشتند.

کریمی در این نشست سعی کرد از عملکردش در دوران حضور در استقلال دفاع کند. او گزارشی از فعالیتش در این دوران را به اطلاع قدیمی‌های استقلال رساند.

جلسه جنجالی کریمی با ۹ استقلالی؛ سرپرست وقت چه گفت و چه شنید؟

گفته می‌شود سرپرست مدیرعاملی سابق آبی‌ها از پرداخت بدهی‌ استراماچونی حرف زده و مدعی شده که پرونده بزرگ‌ترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال را بسته؛ بدهی پادوانی را پرداخت کرده و تا زمانی که در استقلال حضور داشته «کارهایی را انجام داده است که خیلی‌ها موفق به تحقق آن نشده بودند.»

در ادامه پای حسین قربانزاده، رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی به این نشست باز شد. کریمی به نظر می‌رسد که گفته است «قربانزاده نمی‌گذاشت ما در استقلال کار کنیم!»

کریمی از یکی از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال به شدت شاکی بود، او ظاهرا درباره این فرد هم گفته است: «ما جلسه برگزار کردیم. همه عهد بستیم که با تمام وجود برای موفقیت استقلال تلاش کنیم. وقتی این جلسه تمام شد همه قسم خوردیم که به این حرف‌ها پایبند باشیم. این آقا تنها کسی بود که قسم نخورد و بعد هر کاری کرد که من موفق نباشم! به استقلال ضربه زد، تیم را نابود کرد، اینها درد استقلال بود.»

جلسه جنجالی کریمی با ۹ استقلالی؛ سرپرست وقت چه گفت و چه شنید؟

امیرحسین صادقی مدافع سال‌های نه چندان دور استقلال از کریمی بابت اتفاقات افتاده در اولین جلسه تمرین استقلال با جواد نکونام انتقاد کرد و با اشاره به ماجرای جنجالی ورود برخی‌ از اراذل در محل تمرین آبی‌ها، گفته است که «بهتر نبود به جای آنها پیشکسوتان را دعوت می‌کردید؟» و گفته می‌شود با این واکنش کریمی مواجه شده است: «من از هیچ کدام از این ماجراها خبر نداشتم!»

جلسه جنجالی کریمی با ۹ استقلالی؛ سرپرست وقت چه گفت و چه شنید؟

کریمی همچنین مدعی شده است که وسط چمن بوده که متوجه حضور فرد مورد نظر شده است و همان شب، پس از تحقیق تمام افرادی که در آن ماجرا نقش داشتند را کنار گذاشته است! همچنین به گفته وی «شان باشگاه استقلال این نبود ولی برخی‌ برنامه ریزی کرده بودند که او را خراب کنند» و درباره این برنامه‌ریزی تخریبی هم گفته است که «آقایانی که او مخالف حضور خود و بستگانشان بوده، عوامل خود را فرستادند تا بنر او در کمپ بزنند و همان افراد که آن را پاره کرده و بعد فیلم گرفتند!»

جلسه جنجالی کریمی با ۹ استقلالی؛ سرپرست وقت چه گفت و چه شنید؟

سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال علاوه بر این مدعی شده که «در فضای مجازی او را خراب کردند و جو مسمومی را به راه انداختند و هزینه کردند تا علیه او شعار بدهند و پول‌هایی خرج شد که باور کردنی نیست!»

حسن روشن نیز در واکنش به اظهارات و ادعاهای کریمی گفته است که او نباید این جلسه را برگزار می‌کرد بلکه زمان برگزاری این جلسه همان روزهای حضور وی(کریمی)در استقلال بوده است زیرا «حاضرین در جلسه امروز از برخی از این گزارشات بی‌اطلاع بوده‌اند.»

همچنین سرپرست سابق استقلال در پایان هم درباره خودرویی حرف زده که در باشگاه استقلال زیر پای مدیرعامل است و مدعی شد جدای از این، برای یکی از مدیران تازه‌وارد استقلال هم خودروی ۶۰۰ میلیونی خریداری شده است! همچنین به نظر می‌رسد کریمی در بخشی دیگر نیز مدعی شده که تازه‌واردهای استقلال برای نزدیکان خودشان حقوق ۷۰ میلیونی در نظر گرفته‌اند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.