بررسی جزییات طرح دوفوریتی اصلاح بند «ک» تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که به سهم دستگاه‌های اجرایی در میزان اعطای قیر اختصاص دارد، در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی جزئیات طرح اعطای قیر به دستگاه‌های اجرایی در دستور کار مجلس قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، جلسه علنی روز دوشنبه(۳۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و حضور۱۹۴ نماینده دقایقی قبل آغاز شد.

در نشست امروز ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دوفوریتی اصلاح بند «ک» تبصره(۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که کلیات آن روز گذشته در صحن مجلس به تصویب رسیده بود، در دستور کار قرار دارد.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها نیز قرار است امروز توسط نمایندگان بررسی شود.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که اعاده شده از شورای نگهبان است و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت برای دستور جلسه علنی صحن امروز پیش بینی شده است.

نمایندگان مجلس قرار است در نشست امروز گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی و تقاضای دو فوریت در مورد لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران را بررسی کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.