مورایس از باشگاه سپاهان به ویژه محمد رضا ساکت، مدیر عامل این باشگاه درخواست کرده مجوز بازی عیسی آل کثیر را برای بازی با استقلال دریافت کند.

مورایس هرطور شده می خواهد این ستاره را به دیدار با استقلال برساند

به گزارش قدس انلاین تیم سپاهان چهارشنبه شب در یکی از مهمترین بازی های هفته سوم میزبان استقلال است و در آستانه این بازی مورایس خواستار استفاده از عیسی آل کثیر در ترکیب تیم شده است.

عیسی آل کثیر پایان فصل گذشته در یک تصمیم جالب از تیم پرسپولیس جدا شد و پیراهن سپاهان را بر تن کرد. این در حالی که است که پیش بینی می شد او به حضور خود در جمع سرخ ها ادامه دهد. عیسی فعلا در دو هفته سپری شده روی نیمکت سپاهان نشسته است؛ چرا که کارت بازی او از سوی سازمان لیگ صادر نشده است.

سپاهان به سقف قرارداد خود نزدیک شده است و ثبت قرارداد عیسی آل کثیر عبور از سقف قرارداد محسوب می شود. در این صورت سپاهان باید قراردادهای ثبت شده را تعدیل کند تا جا برای ثبت قرارداد مهاجم سابق تیم پرسپولیس باز شود.

به هر صورت در آستانه بازی با استقلال، تاکید مواریس به محمد رضا ساکت این است که مجوز بازی عیسی آل کثیر را دریافت کند. در این صورت ممکن است این بازیکن به عنوان مهره جایگزین برای دقایقی در ترکیب تیم سپاهان به میدان بیاید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.