مدیرکل پست خوزستان از توزیع بیش از ۱۸۰ هزار جلد گذرنامه در استان برای اربعین حسینی خبر داد.

توزیع بیش از ۱۸۰ هزار گذرنامه در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین،  مهران حموله، مدیرکل پست خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمات‌رسانی پست خوزستان به زائران حسینی جهادگونه است، اظهار کرد: مواکبی در پایانه‌های مرزی بین المللی چذابه و شلمچه به منظور ارائه خدمات سرویس پست‌یافته به زائران حسینی (ع) برپا شده است.

وی با اشاره به اعزام تعدادی از کارکنان پست خوزستان جهت خدمات‌رسانی به زائران به کشور عراق در قالب پویش نذر خدمت افزود: امسال هم مثل سال گذشته پست خوزستان در مسیر راهپیمایی اربعین در کشور عراق زوار را همراهی خواهد کرد تا در بحث گم شدن مدارک برای زوار مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل پست خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار جلد گذرنامه برای سفر اربعین در استان توزیع شده است. توزیع گذرنامه‌ها در سراسر استان با سرعت در حال انجام است و با تدابیر صورت گرفته همچون اختصاص شیفت‌های کاری فوق العاده و تشکیل اکیپ‌های بازرسی، خدمات رسانی به شهروندان در حال انجام است.

وی افزود: روزانه بیش از ۱۰ هزار گذرنامه به استان خوزستان وارد می‌شود که این تعداد بیش از ۱۰ درصد گذرنامه‌ها در کل کشور است که تلاش می‌کنیم این گذرنامه‌ها به سرعت توزیع شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.