در شرایطی که منابع عبری از احتمال آغاز عملیات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر می دهند، نظامیان صهیونیست در جریان یورش امروز به مناطق مختلف آن دستکم ۴۵ فلسطینی را بازداشت کردند.

احتمال عملیات گسترده نظامی در کرانه باختری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر صهیونیست شب گذشته و بامداد امروز سه شنبه پس از یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دهها فلسطینی را بازداشت کردند.

احتمال عملیات گسترده نظامی در کرانه باختری تصویری از سلاح M4 متعلق به مجری عملیات تیراندازی الخلیل

رژیم صهیونیستی دو جوان فلسطینی را هم به ظن دست داشتن در عملیات تیراندازی روز گذشته در الخلیل بازداشت کرده است.

وبگاه قدس الاخباریه نیز تصویری از «صقر الشنتیر» جوان فلسطینی که نظامیان صهیونیست وی را به ظن دست داشتن در اجرای عملیات تیراندازی الخلیل بازداشت کرده اند، منتشر کرد.

احتمال عملیات گسترده نظامی در کرانه باختری

در این عملیات تیراندازی که روز گذشته (دوشنبه) رخ داد یک شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسید و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

احتمال عملیات گسترده نظامی در کرانه باختری تصویری از لحظات بازداشت فلسطینیان در شهرک عبوین در شمال رام الله (امروز سه شنبه)

منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست در این یورش‌های گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری دستکم ۴۵ نفر را بازداشت کردند که بیشتر بازداشت شدگان جوان و جزو آزادگان فلسطینی هستند.

احتمال عملیات گسترده نظامی در کرانه باختری

پایگاه خبری عبری زبان والا به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی ممکن است مجبور به آغاز عملیات نظامی گسترده‌ای در کرانه باختری شود.

رسانه های عبری گزارش دادند که در شرایط کنونی ارتش رژیم صهیونیستی ۲۰ گردان نظامی در کرانه باختری مستقر کرده است، شاخصی که بیانگر آماده شدن برای یک عملیات جنگی گسترده است.

احتمال عملیات گسترده نظامی در کرانه باختری

براین اساس در پی تحولات روزهای اخیر در کرانه باختری که شاهد تشدید عملیات های مقاومتی بوده است، ممکن است صهیونیست‌ها تصمیم به آغاز عملیاتی جدید علیه مقاومت فلسطین در کرانه باختری بگیرند.

در عملیات های تیراندازی ۷۲ ساعت گذشته در شهرهای نابلس و الخلیل که از سوی مبارزان مقاومت انجام شد، سه شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند.

شهادت یک نوجوان فلسطینی در جنین

احتمال عملیات گسترده نظامی در کرانه باختری

منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که عاطف ابو خرج نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی که در شهرک زبابده در مجاورت جنین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست زخمی شده بود، صبح امروز سه شنبه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.