نظامیان صهیونیست تایید کردند با شلیک به یک زن فلسطینی در بیت لحم او را زخمی کردند.

تیراندازی نظامیان صهیونیست به یک زن فلسطینی

به گزارش قدس آنلاین، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد رسانه‌های صهیونیستی از زخمی شدن یک زن فلسطینی در تیراندازی نظامیان اشغالگر نزدیک بیت لحم در کرانه باختری خبر دادند. ارتش این رژیم به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد به سوی این زن فلسطینی تیراندازی کرده است.

هنوز از وضعیت این زن فلسطینی اطلاعاتی در دست نیست و تاکنون از زخمی شدن نظامیان صهیونیست نیز خبری منتشر نشده است.

سه شنبه شب  هفته پیش در یک عملیات استشهادی، دو تیراندازی در شرق تل‌آویو روی داد که در آن ۱۱ شهرک‌نشین صهیونیست کشته و زخمی شدند. «ضیا حمراشه» ۲۷ ساله اهل روستای یعبد در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری یکی از مجریان عملیات بود که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. صهیونیست‌ها پس از این عملیات یورش به اراضی و شهرک‌های فلسطینی را تشدید کردند.

جمعه نیز منابع محلی از درگیری فلسطینیان با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهر الخلیل در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی خبر دادند. این روزها تهاجم و یورش نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مناطق فلسطینی نشین افزایش یافته و به طور دائمی به جوانان فلسطینی را دستگیر کرده یا به شهادت می‌رسانند.

دستگیری کودک ۱۰ ساله فلسطینی به‌دست نظامیان اشغالگر

در همین حین شبکه الجزیره فلسطین در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: شامگاه گذشته پلیس رژیم صهیونیستی در حین بازداشت نوجوان ۱۰ ساله فلسطینی در بیت حنینا در قدس به او حمله ور شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.