رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دو بلوار در مشهد به نام شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی نامگذاری شد،

نامگذاری دو بلوار در مشهد به نام‌ شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن منصوریان روز شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد افزود: دو روحانی که در حرم مطهر رضوی بر اثر حادثه تروریستی به شهادت رسیدند از کنشگران اجتماعی حاشیه شهر بوده و در محل زندگی خود، درگیر مسایل محرومیت‌زدایی بودند.

وی با بیان اینکه بنا به مطالبه مردم مشهد باید حرکتی در راستای ماندگاری نام و یاد این دو شهید والامقام داشته باشیم، افزود: بر اساس آیین‌نامه، اولویت نامگذاری معبر  به محل زندگی این شهدا اختصاص یافت تا نمایش نامشان، تداعی‌کننده خاطره و اقدامات آن‌ها در اذهان همشهریان شود.

حجت‌الاسلام منصوریان اضافه کرد: همشهریان در بولوار صبا از خدمات و اقدامات شهید اصلانی خاطره دارند و شهید دارایی در بولوار پانیذ واقع در منطقه ۶ مشهد منشا خیرات و برکات بسیاری بود، از این رو بنا به مطالبه شورای اجتماعی محله و طومار امضای ساکنان این محلات، طبق مصوبه جلسه امروز کمیسیون فرهنگی بلوارهای صبا و پانیذ به نام این دو شهید حادثه تروریستی حرم رضوی نامگذاری شده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: تغییر نام معابر به نام این دو شهید همزمان با نصب تابلوها و کتیبه‌های معرفی اقدامات و خدمات آن‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.