استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است به منظور امیدآفرینی در جامعه مردم را در امور مختلف مشارکت داد، البته مشارکت بالا در انتخابات پیش‌روی مجلس موجب توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری: مشارکت بالا در انتخابات پیشرفت کشور را به دنبال دارد

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی حیدری سوم شهریورماه‌ در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان و متمرکز طرح‌های عمرانی شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر در زمان فعالیت خود خدمات قابل‌توجهی به منظور هدف‌گذاری و سرعت در روند توسعه کشور انجام دادند، اظهار کرد: در حال حاضر دشمن برای ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت و خدشه وارد کردن به سرمایه‌های اجتماعی تلاش می‌کند که لازم است برای حفظ اعتماد در جامعه کوشا بود.

وی افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است تا از این طریق بتوان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم، تصریح کرد: دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی اقدامات بزرگی انجام داده است، از طرفی سفر به کشورهای متعدد دنیا به منظور تحول و حفظ اقتدار کشور بوده که در این عرصه موفق بوده است.

حیدری خاطرنشان کرد: در صورتی‌که تعامل و وحدت، کار و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه جهادی، عمل کردن به وعده‌ها و توجه به اقشار مختلف جامعه از جمله محرومان وجودداشته باشد، قطعا اعتماد عمومی احیا خواهد شد، از طرفی لازم است به منظور امیدآفرینی در جامعه مردم را در امور مختلف مشارکت داد، البته مشارکت بالا در انتخابات پیش‌روی مجلس موجب توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.