نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به فعالیت‌های بین‌المللی دولت گفت: دولت سیزدهم به‌دنبال دیپلماسی عزت‌مندانه و پیدا کردن جایگاه اصلی ایران در دنیا است.

امام جمعه شهرکرد: دولت سیزدهم به‌دنبال دیپلماسی عزت‌مندانه است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد و همزمان با دومین روز هفته دولت سال‌جاری تاکید کرد: سوم شهریورماه ۱۳۲۰ یک روز ننگین در تاریخ ایران و روزی است که متفقین این کشور را اشغال کردند و در این کشور جولان دادند و با باز شدن پای خارجی‌ها به ایران، انواع ظلم‌ها و سیه‌روزی‌ها در کشور انجام شد اما امروز در سایه انقلاب اسلامی نعمت‌های فراوان پروردگار برای ما ایجاد و جایگاه انسان‌مدارانه به ایرانی‌ها بخشیده شده است.

نکونام مرور بخشی از تاریخ معاصر که کشور ایران را اشغال کرده بود، یادآور شد: امروز ایران در حال کسب دستاوردهای علمی، ارتقای جایگاه علمی و یافتن رد پای مستحکم در دنیا است و گرایش به ایران و معنویت در دنیا به برکت انقلاب اسلامی ایران بالا رفته که اربعین یک نمونه از آن است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین سید و سالار شهیدان اظهار داشت: برای پیاده‌روی اربعین باید هر چه می‌توانیم کمک و تسهیلات مورد نیاز را تامین می‌کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت سیزدهم با اقدام جهادی در حال خدمت‌رسانی، فعالیت میدانی و دارای روحیه نشاط و اُمید است.

نکونام تاکید کرد: دولت سیزدهم به‌دنبال دیپلماسی عزت‌مندانه و پیدا کردن جایگاه اصلی ایران در دنیا است اما مردم انتظار دارند تا نتیجه این اقدامات را بر سر سفره خود ببینند.

وی افزود: معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در سفر روز گذشته خود به دغدغه‌های مردم چهارمحال و بختیاری درخصوص آب و مسایل زیست‌محیطی گوش داد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: تسریع در روند تکمیل بزرگ‌ترین طرح‌ تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت استان جزو اقدامات مهم دولت سیزدهم است که تصفیه‌خانه صنعتی آن باید سریع‌تر تکمیل، بهره‌برداری و وارد مدار شود.

وی با اشاره به چهارم شهریورماه روز کارمند یادآور شد: کارمندان باید متعهد، مردم‌دار و کاردان باشند و خروجی مناسب تحویل جامعه دهند.

نکونام اظهار داشت: برگزاری میزهای خدمت باید با پشتیبانی استانداری چهارمحال و بختیاری به‌عنوان یکی از خواسته‌های مهم مردمی مستمر و ادامه‌دار شود و شهیدان رجایی و باهنر انسان‌هایی والا بودند که باید الگوی مسوولان باشند.

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.