نیروهای رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز (جمعه) به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی حمله کردند که در پی این اقدام، دست‌کم ۱۰ فلسطینی مجروح شدند.

حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی

به گزارش قدس آنلاین، پلیس رژیم صهیونیستی، ظهر امروز (جمعه)، نمازگزاران فلسطینی را در قدس اشغالی مورد ضرب و جرح قرار داد.

منابع فلسطینی خبر دادند که پس از حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی، دست‌کم ۱۰ نفر مجروح شدند.

هلال احمر فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک شهروند فلسطینی به علت استفاده نیروهای رژیم صهیونیستی از بمب صوتی دچار شکستکی استخوان پا شده که نیروهای امدادی در مجل به مداوای او پرداختند.

«روحی فتوح» رئیس شورای ملی فلسطین «تعرض اسرائیلی‌ها به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد و آن را اقدامی تجاوزکارانه، فاشیستی، ناقض آزادی عبادت دانست».

همزمان با این حمله، نیروهای رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را به اتهام حمل سلاح سرد و ممانعت از بازرسی در محله قدیمی قدس شرقی بازداشت کردند.

از طرف دیگر، ده‌ها فلسطینی که به صورت هفتگی در مخالفت با شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی هر هفته دست به تظاهرات می‌زنند، در درگیری با نیروهای صهیونیست مجروح شدند. نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینان گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی شلیک کردند که در پی این اقدام ده‌ها نفر دچار حالت خفگی شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.