مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

برگزاری نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی در همدان

به گزارش قدس آنلاین،  معصومه ابراهیمی هژیر ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری با موضوع «خانواده من، اقلیم من» به میزبانی همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این رویداد ملی تا روز ۳۰ آبان ۱۴۰۲ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال کنند.

وی افزود: آثار این دوسالانه، نیمه دوم آذر ۱۴۰۲ داوری می‌شود و بهمن ماه همراه با تقدیر از برگزیدگان و اهدای جوایز، نمایشگاهی از آثار برگزیده برپا خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به بخش‌های ثبت‌نامی گفت: کودکان و نوجوانان چهار تا ۱۷ سال در بخش «نقاشی» و ۹ تا ۲۲ سال در بخش‌های «سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی» می‌توانند در این رویداد هنری شرکت کنند.

ابراهیمی‌هژیر خاطرنشان کرد: از جمله اهداف این دوسالانه فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی است.

برگزاری نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی در همدان

وی با اشاره به انتخاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به عنوان ستاد اربعین کودکان و نوجوانان بیان کرد: ما در ۴ مرز باشماق، مهران، شلمچه و خسروی سفیر اعزام کرده‌ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عنوان کرد: هدایایی برای کودکان عراقی ارسال کرده‌ایم همچنین برای کودکان ایرانی لوازم از قبیل کاغذ رنگی، قیچی، چسب و مداد رنگی در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به پویش میهمانان امام حسین (ع) در سطح کشور گفت: هماهنگ با سراسر کشور دسته عزاداری کودکان، مراسم عزاداری به همراه مجری و سخنران را در نظر گرفته‌ایم.

ابراهیمی‌هژیر افزود: بسته‌های پذیرایی نیز با کمک خیرین به مرزها در این ایام اربعین ارسال کرده‌ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به پخش پویا نمایی «بچه زرنگ» گفت: یک زمانی ما دارا و سارا را داشتیم که شکست مواجه شد اما پویانمایی «بچه زرنگ» با یک پیوست فرهنگی به دنبال قهرمان‌سازی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی برای کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: این پویانمایی از ابتدای مهر ماه در مدارس پخش شده و بعد از یک وقفه به شکل سریال ۵۲ قسمتی پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.