مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: آبرسانی سیار به مواکب خدمت‌رسان به زائران پیاده در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر مشهد در دستور کار شرکت آب و فاضلاب مشهد قرار دارد.

آبرسانی سیار به مواکب خدمت‌رسان در محورهای مواصلاتی منتهی به مشهد

به گزارش قدس خراسان، حسین اسماعیلیان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای کاهش تنش‌آبی و آبرسانی به موکب‌ها همزمان با دهه پایانی صفر در مشهد اتخاذ شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: خدمات آبرسانی در مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی همواره شرایط ویژه‌ای دارد که یکی از این موارد حضور میلیونی زائران و مشتاقان حرم رضوی در ایام پایانی ماه صفر در این شهر است.

وی بیان کرد: شهر مشهد در سال‌های اخیر و به‌ویژه سال جاری با بحران شدید کمبود منابع آبی رو به‌رو است، اما با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اقدامات موثر و مستمر، تاکنون مشکلی در زمینه تامین آب مشهد ایجاد نشده است.

اسماعیلیان اظهار کرد: یکی از اقدامات ویژه این شرکت در ایام دهه پایان صفر، اجرای شبکه انتقال و انشعاب آب جهت استفاده موکب‌های خدمت‌رسان واقع در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و به‌ ویژه خیابان امام رضا و نیز محدوده پیرامونی حرم رضوی است که پیش بینی می‌شود بیش از ۲۰۰ موکب در این مکان‌ها مستقر شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: همچنین آبرسانی سیار به مواکب خدمت‌رسان به زائران پیاده در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر مشهد نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب مشهد قرار دارد.

وی تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات در ایام پایانی ماه صفر استفاده می‌شود و آبرسانی به دیگر موکب‌های متفرقه سطح شهر مشهد نیز در این ایام انجام خواهد شد.

اسماعیلیان گفت: همچنین تدابیر کاهنده مصرف آب در صحن‌های حرم امام رضا (ع) اجرا شده و سرویس‌های بهداشتی حرم در اکثر نقاط به ادوات کاهنده مصرف مانند شیرهای اهرمی و فلاش تانک‌های دو زمانه مجهز هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.