۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
کد خبر: 910314

اگر می خواهید با خدمات برخی قالیشویی ها آشنا شوید و پاکیزگی را به خانه خود میمهمان کنید با خواندن این مطلب همراه شوید.

وجه تمایز خدمات قالیشویی ها

قالیشویی پاکمهر یکی از قالیشویی‌های شناخته شده در تهران است.  این قالیشویی در مناطق ۲۲ گانه تهران شعباتی دارد. گسترده بودن تعداد شعبات این قالیشویی باعث شده است که نام پاک مهر برای بسیاری از مردم آشنا باشد.

 البته آنچه که باعث معروفیت این قالیشویی شده است شعبات قالیشویی نیست؛ بلکه عامل محبوبیت و شناخته شدن قالیشویی پاکمهر به دلیل کیفیت خدمات آن است. قالیشویی پاکمهر که در ابتدا کار خود را در وسعت بسیار کوچک آغاز کرد توانست با جلب رضایت مردمی شعبه‌هایی را در مناطق ۲۲ گانه تهران دایر کند.

بنابراین وقتی صحبت از قالیشویی در شرق تهران یا قالیشویی در غرب تهران می‌شود می‌توان با اطمینان و آرامش کامل به سراغ قالیشویی پاک مهر رفت.

وجه تمایز خدمات قالیشویی ها

ویژگی‌های این قالیشویی

خدمات قالیشویی پاکمهر را می‌توان در سه ویژگی خلاصه کرد:

  • کیفیت شستشو

  • سرعت در شستشو وتحویل

  • مشتری مداری

کیفیت شست و شو

شست و شو در قالیشویی از کیفیت بالایی برخوردار است. این قالیشویی مبنای شست و شوی قالی‌ها را بر اساس سرعت بالا، تمیزی کامل و شست و شوی استریلیزه قرار داده است. سرعت بالای شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی پاک مهر در واقع مرهون دستگاه‌های به روز و پیشرفته این قالیشویی است.

دستگاه‌های قالیشویی پاک مهر جزء پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها هستند. این دستگاه‌ها علاوه بر شست و شوی باکیفیت از سرعت بسیار بالا نیز برخوردار هستند. دستگاه‌های قالیشویی پاکمهر تمام مراحل شست و شو را به طور کامل انجام می‌دهند.

در فرآیند شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی پاکمهر ابتدا قالی‌ها گردگیری می‌شوند سپس تمام لکه‌ها با استفاده از شوینده‌های مرغوب و باکیفیت تمیز می‌شوند و در نهایت با آبگیری و خشک کردن قالی‌ها کار شست و شو تمام می‌شود.

در قالیشویی پاکمهر اعلاشویی نیز انجام می‌شود. اعلاشویی در مورد قالی‌های بسیار کثیف انجام می‌شود. در اعلاشویی از مواد شوینده قوی استفاده می‌شود و فرآیند شست و شو چندین بار صورت می‌گیرد. البته در قالیشویی پاکمهر تمام قالی‌ها به نحو احسن شسته می‌شوند. با این حال اگر قالی‌ها بسیار کثیف باشند و یا برخی از مشتری‌ها در مورد شست و شوی قالی‌های خود بسیار حساس باشند می‌توانند از اعلاشویی استفاده کنند.

وجه تمایز خدمات قالیشویی ها

شستشوی استریلیزه

یکی از خدمات شست و شوی قالیشویی پاکمهر مربوط به شست و شوی استریلیزه است. این شست و شو از ابتدای شروع کار قالیشویی پاک مهر وجود داشت؛ اما با شیوع برخی از بیماری‌های ویروسی از جمله کرونا شدت بیشتری گرفت. البته شست و شوی استریلیزه هنوز هم وجود دارد. در فرآیند شست و شوی استریلیزه از مواد ضدعفونی کننده نیز استفاده می‌شود.

شستشو انواع کف‌پوش

شست و شوی انواع کفپوش‌ها از دیگر خدمات شست و شوی قالیشویی پاکمهر است. قالیشویی پاکمهر کار شست و شوی انواع قالی‌ها اعم از ماشینی و دستباف را ارائه می‌دهد. در کنار آن شست و شوی انواع تابلوفرش‌ها، موکت، زیلو، گلیم، انواع تشک‌ها و مبلمان نیز ارائه می‌شود. خدمات مربوط به تمام این کفپوش‌ها و محصولات نیز با بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

شست و شو بر اساس موازین شرعی

شست و شو بر اساس موازین شرعی از دیگر ویژگی‌های شست و شو در قالیشویی پاکمهر است. در این قالیشویی انواع لکه‌ها و نجاست بر اساس آبگیری کامل انجام می‌شود. از آنجا که در شست و شوی شرعی نجاست باید از طریق آب تمیز شود، این شست و شو را می‌توان با موازین شرعی نیز منطبق دانست. شست و شوی شرعی باب میل خانم‌ها حساس و وسواس نیز است.

سرعت در شست و شو و تحویل قالی‌ها

همانطور که گفتیم شیست و شو در قالیشویی پاکمهر بر مبنای سرعت بسیار بالا قرار دارد. این سرعت در مورد جمع آوری و تحویل قالی‌ها نی صادق است. یعنی اگر شما با قالیشویی پاکمهر تماس بگیرید نیروهای این مججموعه در سریع‌ترین زمان ممکن به محل آدرس شما حاضر می‌شوند.

البته فرقی نمی‌کند شما چه روزی یا چه ساعتی تماس بگیرید؛ زیرا قالیشویی پاکمهر در هفت روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته فعال است. بنابراین اگر شما در شلوغ‌ترین روزهای سال مانند ایام منزدیک به عید نیز تماس بگیرید قالیشویی پاکمهر خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ارائه خواهد داد.

فرآیند تحویل نیز مانند جمع آوری قالی‌ها بر اساس سرعت بالا قرار دارد. تحویل قالی‌ها معمولا طی دو یا سه روز کاری صورت می‌گیرد. قالی‌ها به صورت لول شده و در داخل یک کاور مخصوص تحویل داده می‌شوند. بنابراین نه تنها شما از سرعت بالای خدمات جمع آوری و تحویل قالی‌ها شگفت‌زده خواهید شد بلکه از تحویل تمیز قالی‌ها نیز بسیار خوشحال خواهید شد.

مشتری مداری

خدمات مشتری مداری برای بسیاری از مشتری‌ها اهمیت دارد. تحقیقات روانشناسی حاکی از آن است که بسیاری از مشتریان به دلیل روابط عالی پرسنل شرکت‌های مختلف ترجیح می‌دهند از خدمات آن‌ها استفاده کنند. در مواردی حتی آن‌ها حاضرند از کیفیت نیز تا حدودی صرفنظر کنند؛ اما با پرسنل خوش برخورد در ارتباط باشند.

قالیشویی پاک مهر نیز با توجه به این موضوع برای برخورد با مشتذریان خود ارزش و اهمیت زیادی قائل است. پاک مهر راه‌های ارتباططی گسترده‌ای را به وجود آورده است تا مشتریان علاوه بر ارتباط آسان از خدمات قالیشویی، بتوانند دیدگاه‌ها و یا انتقادات خود را با این مجموعه در میان بگذارند.

یکی از راه‌های ارتباطی قالیشویی پاک مهر ارتباط آنلاین و یا ارتباط از طریق سایت است. شما در این سایت می‌توانید دیدگاه‌های خود را به طور کامل ابراز کنید و حتی سفارشات خود را نیز به طور آنلاین ثبت کنید.

خدمات متنوع قالیشویی

قالیشویی پاک مهر تمام آن چیزی که از یک قالیشویی نیاز دارید را برای شما به صورت یک‌جا فراهم آورده است. از جمله خدمات این قالیشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی فرش ماشینی و دست بافت:

خدمات قالیشویی پاک مهر با استفاده از روش‌های ماشینی و دستی، قالی‌های شما را به دقت و با مواد مخصوص شستشو می‌پردازد. با توجه به نوع و مواد قالی، به روش مناسب برای شستشو پرداخته و پس از اتمام، قالی را با دقت خشک می‌کند. این خدمات به شما اطمینان می‌دهد که قالی‌های شما به حالت اولیه بازگردانده شده و مانند روز اول، نو به نظر می‌رسند.

شستشوی انواع کف پوش:

پاک مهر به تمیزکردن انواع کف‌پوش‌ها از جمله موکت، فرش، وینیل و سایر موارد نیز می‌پردازد. با استفاده از مواد و تجهیزات متناسب با هر نوع کف‌پوش، آلودگی‌ها و لکه‌ها را به دقت از بین رفته و ظاهری زیبا و تمیز به این سطوح بخشیده و به تمیزی و سلامت آن‌ها کمک می‌کند.

شستشوی تابلو فرش:

این خدمات با توجه به ارزش هنری و تاریخی تابلو فرش‌ها، با دقت و با استفاده از تکنیک‌های خاص، آن‌ها را از گرد و غبار و آلودگی‌ها پاک می‌کند. به توجه به حساسیت این اثلر هنری، توجه ویژه‌ای به انتخاب مواد شستشو و روش مناسب دارد تا تابلو فرش درخشان و اصیل باقی بماند.

شستشوی مبلمان و میز ناهارخوری:

قالیشویی پاک مهر به تمیزکردن مبلمان و میز ناهارخوری شما می‌پردازد. با استفاده از مواد مخصوص و تکنیک‌های مناسب، تمیزی و درخشش این اجناس خانه‌تان حفظ می‌شود. پس از شستشو، با دقت مبلمان را خشک کرده و به حالت نرم و تازه بازمی‌گرداند.

ترمیم و رفو فرش:

قالیشویی پاک مهر ارائه دهنده خدمات ترمیم و رفو فرش می‌باشد. اگر فرش‌های شما دچار خراش، ساییدگی، سوراخ یا آسیب‌های دیگری شده‌اند، این تیم با تجربه و تخصص خود به بازسازی و احیای فرش‌های شما می‌پردازند.

قالیشویی پاک مهر با استفاده از تکنیک‌های متخصصانه و با استفاده از مواد باکیفیت، به ترمیم قسمت‌های آسیب دیده از فرش می‌پردازد تا آن‌ها به اصالت خود بازگردند. همچنین، در صورت نیاز به رفوی فرش، اقدام به تقویت و تعمیر نخ‌ها و بافت فرش می‌شود تا فرش‌های شما دوباره قابل استفاده و درخشان شوند. این خدمات به عنوان یک راه حل برای حفظ ارزش، زیبایی و طول عمر فرش‌های شما عرضه می‌شود و توسط تخصص‌های ما با دقت و مهارت انجام می‌شود.

از سوی دیگر خدمات دیگری مانند رنگ‌برداری و ریشه‌زنی نیز در این مرکز ارائه می‌شود تا فرش‌های خود را مثل روز اول، نو کنید و از خرید مجدد فرش، بی‌نیاز شوید.

قابل ذکر است که پاک مهر با تیمی مجرب و تجهیزات پیشرفته، در این خدمات تخصص دارد و اهمیت زیادی به رضایت مشتریان و حفظ اصالت و زیبایی اجناس شما می‌دهد.

سخن نهایی

در قالیشویی پاکمهر خدمات دیگری همچون تعمیر قالی‌ها به اشکال مختلف از جمله رفوگری، رنگبندی، تعمیر شیرازه‌ها، ریشه زنی و هر آنچه که مربوط به تعمیر قالی‌های آسیب دیده است ارائه می‌شود.

این قالیشویی خدمات خود را با قیمت بسیار منصفانه ارائه می‌دهد تا همه مشتریان بتوانند با خیال راحت، قالی‌های خود را به این قالیشویی بسپارند. دلیل این موضوع آن است که در قالیشویی پاکمهر مشتری مداری و جلب نظر مساعد مشتریان اهمیت زیادی دارد.

گرچه منافع مالی نیز در این مجموعه جزء اهداف سازمانی است؛ اما کیفیت خدمات و رضایت مشتریان جزء اصولی اصلی و اولیه قالیشویی پاکمهر است. قالیشویی پاکمهر تمام تلاش خود را می‌کند تا مشتریان از خدمات آن رضایت کامل داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.