راسم افتتاحیه نمایش «سوسمار» با حضور ایرج طهماسب، حمید جبلی، عزت‌الله رمضانی‌فر شیرین یزدان بخش و سید محمدجواد طاهری در تئاتر شهر برگزار شد.

ایرج طهماسب و حمید جبلی به تئاترشهر آمدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مراسم افتتاحیه نمایش «سوسمار» به نویسندگی حمید جبلی و کارگردانی رحمت امینی، شب گذشته (دوشنبه ۶ شهریور) با حضور هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.
ایرج طهماسب و حمید جبلی دو یار قدیمی و پیشکسوت عرصه هنر و عزت‌الله رمضانی‌فر پیشکسوت عرصه سینما و تئاتر، مهمانانی بودند که پیش از اجرای نمایش «سوسمار» با سید محمدجواد طاهری (مدیر مجموعه تئاتر شهر) دیدار و گفت‌وگو کردند و بعد با حضور در لابی سالن چهارسو این نمایش را افتتاح کردند.
حمید جبلی پس از پایان نمایش ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران در سالن گفت: «تئاتر مانند فیلم ماندگار نمی‌شود، مانند یک پروانه از پشت پنجره گذر می‌کند یا مانند آب روان می‌رود؛ اما تماشاگر است که تئاتر را زنده و ماندگار می‌کند. سپاسگزارم از همه شما برای حضورتان در اینجا چون شما تئاتر را تنها نگذاشتید و در هر شرایطی همراه این هنر بوده‌اید».
بهار مشیری، ابوذر ‌ساعدی، فرزاد ‌برهمن، عرفان معصومی و نوید ‌جهانزاده بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردارند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «دقایقی مانده به تحویل سال جدید، زن و مردی که در حال آماده سازی سفره هفت سین و آغاز سال تازه هستند، تخم مرغی برای رنگ کردن تهیه می‌کنند؛ ساعاتی بعد، تخم مرغ ترک می‌خورد و…».
نمایش «سوسمار» هرشب ساعت ۲۰:۱۵ و با مدت زمان ۶۰ دقیقه در تالار چهارسو تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.