رزمندگان مقاومت فلسطین حین یورش نظامیان صهیونیست، که برای تامین امنیت ورود غیرقانونی شهرک‌نشینان به مقبره یوسف در نابلس یورش برده بودند، دستگاه انفجاری قدرتمندی را در مسیر آنها منفجر کردند.

جراحت ۴ نظامی صهیونیست در پی انفجار در نابلس+ فیلم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، رسانه‌های محلی در واپسین ساعت شامگاه چهارشنبه از وقوع انفجار مهیب در مسیر نظامیان رژیم موقت صهیونیستی حین یورش به شرق نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس گزارش‌ها، شماری از نظامیان تروریست صهیونیست که برای تامین امنیت ورود غیرقانونی شهرک‌نشینان به مقبره یوسف در نابلس یورش برده بودند، در این انفجار مجروح شدند.

نیروهای اشغالگر با تعداد زیادی خودرو به منطقه شرقی شهر نابلس یورش برده بودند تا مطمئن شوند که گروه شهرک‌نشینان با امنیت به آرامگاه یوسف یورش ببرند.

به نوشته خبرگزاری «شهاب»، در پی این یورش، درگیری مسلحانه بین جوانان فلسطینی و صهیونیست‌های تروریست رخ داد و رزمندگان مقاومت نیز در این حین دستگاه انفجاری قدرتمندی را در مسیر آنها منفجر کردند.

رسانه‌های صهیونیستی در ادامه گزارش داد که در پی انفجار بمب رزمندگان مقاومت در مسیر نیروهای رژیم صهیونیستی در نابلس، ۴ نظامی تروریست مجروح شدند.

در پی این اقدام رزمندگان مقاومت، چندین خودروی ارتش صهیونیستی حامل حداقل ۶۰ نظامی تروریست و همچنین بالگردهای رزمی به کرانه باختری حمله کردند.

گفته می‌شود با انفجار این بمب در مسیر نظامیان صهیونیست، تصمیم اشغالگران برای ورود غیرقانونی به مقبره یوسف در نابلس لغو شده و نیروهای کمکی برای خارج کردن آنها از این وضعیت اعزام شده‌اند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که رزمندگان مقاومت این وسیله انفجاری را زیر خودروی زرهی پر از نظامیان صهیونیست کار گذاشته و سپس منفجر کردند.

پیش از این نیز در شامگاه چهارشنبه نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را به بهانه تلاش برای انجام عملیات استشهادی در قدس اشغالی هدف قرار دادند. 

در پی اقدامات تبعیض‌آمیز رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، در ماه‌های گذشته، عملیات‌های استشهادی علیه شهرک‌نشینان تشدید شده است.

نظامیان صهیونیست به منظور شناسایی این عملیات‌ها دامنه حضور خود را در مناطق مختلفی از اراضی اشغالی فلسطین به‌ویژه کرانه باختری گسترش داده‌اند، به‌نحوی که بارها نیروهای خودی و شهرک‌نشینان را به ظن انجام عملیات به اشتباه هدف قرار داده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.