دادستان عمومی و انقلاب فردیس از اجرای طرح جمع آوری مراکز تفکیک غیرمجاز زباله در این شهرستان و پلمب ۳۴ مرکز خبر داد.

۳۴ مرکز غیرمجاز تفکیک زباله در فردیس پلمب شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه طرح پلمب و جمع آوری مراکز تفکیک غیر مجاز زباله در شهرستان فردیس اجرایی شده است، گفت: با توجه به فعالیت این مراکز در فردیس که تعداد آن‌ها به ۳۴ مرکز رسیده بود شاهد ایجاد مشکلات زیست محیطی، دخالت در امر پسماند و جرایمی دیگر از قبیل استفاده از کودکان کار و خرید و فروش اموال مسروقه و موادمخدر و بکارگیری اتباع غیر مجاز بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه عوامل گفته شده دادستانی فردیس را برآن داشت تا به این موضوع ورود کند، ادامه داد: برخی از چهار دیواری‌ها ومستحدثات که به عنوان مرکز جمع آوری زباله فعالیت داشتند غیرمجاز بودند که همگی آن‌ها تخریب و مابقی نیز پلمب شدند.

وی متذکر شد: به مالکانی که اقدام به اجاره دادن این اماکن کرده بودند تذکر داده شد از هرگونه اجاره ملک خود به صنوف غیر مجاز خودداری کنند.

ناصرخاکی با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص اتباع غیرمجاز و کودکان کار شناسایی شده به هنگام اجرای این طرح بیان کرد: درباره ارتباع بیگانه دستور رد مرز صادر و کودکان کار نیز به مراکز نگهداری بهزیستی معرفی و منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.