۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 913157

رئیس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که قرار است رأی‌گیری در مجلس نمایندگان آمریکا در مورد سلب اعتماد از جو بایدن، سپتامبر امسال برگزار شود.

آغاز شمارش معکوس برای استیضاح «بایدن»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روسیا الیوم، «جیمز کومر» رئیس کمیته نظارت در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که قرار است رأی گیری در مجلس نمایندگان این کشور درباره سلب اعتماد از جو بایدن، در سپتامبر امسال برگزار شود.

کومر در مصاحبه‌ای با تلویزیون «نیوز مکس» Newsmax TV اشاره کرد که تعداد آرای لازم برای شروع این فرآیند جمع آوری شده است.

وی افزود: فکر می‌کنم مجلس نمایندگان در ماه سپتامبر به سلب اعتماد از بایدن خواهد داد. همه چیز به «کوین مک کارتی» رئیس این مجلس بستگی دارد، اما من قبلاً در مورد آن با او صحبت کرده‌ام.

در ماه مه گذشته، اعضای جمهوریخواه کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند که شواهدی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد اعضای خانواده بایدن و افراد مرتبط با آنها قبلاً میلیون‌ها دلار از خارج از کشور از طریق شبکه ای از شرکت‌ها دریافت کرده‌اند.

به گفته کومر، صحبت از شبکه پیچیده و مشکوک متشکل از بیش از ۲۰ شرکت در میان است که بایدن و افراد مرتبط با آنها برای کسب اموال از آن استفاده می‌کردند. بیشتر این مؤسسات شرکت‌هایی با مسئولیت محدود بودند که در زمانی که بایدن معاون رئیس جمهور بود تأسیس شدند.

رئیس کمیته نظارت و پاسخگویی در مجلس نمایندگان آمریکا تأکید کرد که سوابق بانکی نشان می‌دهد که خانواده بایدن، افراد مرتبط با آنها و شرکت‌هایشان بیش از ۱۰ میلیون دلار از خارجی‌ها و شرکت‌های آنها دریافت کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.