رییس اداره ورزش و جوانان گناباد کمبود امکانات و نیروی انسانی را چالش مهم رسیدگی به مسائل و مشکلات قشر جوان در این شهرستان ذکر کرد و گفت:هم اکنون اداره ورزش و جوانان گناباد با وجود گستردگی هر ۲ بخش ورزش و امور جوانان تنها با ۲ نیرو ارائه خدمات می کند.

کمبود امکانات و نیروی انسانی چالش مهم رسیدگی به امور جوانان گناباد

به گزارش قدس خراسان، علی اصغر اکبری اظهار کرد: این مساله موجب شده است که به تقاضاها و نیازهای قشر جوان پاسخ لازم و موثر داده نشود.

وی اضافه کرد:این درحالی است که مسایل مربوط به قشر جوان باید توسط افراد کارشناس و متخصص آشنا به اقتضائات و مشکلات این قشر رسیدگی و پاسخ داده شود اما در گناباد به دلیل نبود افراد متخصص در این بخش با خلاء و کمبود بسیاری مواجه هستیم.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت:بعد از ادغام سازمانهای امور جوانان و تربیت بدنی و تشکیل وزارت ورزش و جوانان به تبع آن تشکیل ادارات استانی و شهرستانی تابعه، ساز و کار مناسبی برای رسیدگی به مسایل جوانان در مناطقی مانند شهرستان گناباد در نظر گرفته نشد.

اکبری ادامه داد: با وجود گستردگی مسایل و مشکلات قشر جوان در بخشهای مختلف اعم از ازدواج، اشتغال، مسایل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی امکانات و نیروی انسانی موجود جوابگوی نیاز نیست.

وی تصریح کرد: رشته های مختلف ورزشی هم دارای گستردگی ها و مسایل خاص خود است و تجمیع آن با امور جوانان در وظایف یک اداره موجب می شود که نتوان به راحتی به تنگناهای قشر جوان رسیدگی کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان ذیربط می خواهیم که مسایل مربوط به جوانان از بخش ورزش منفک شود و همانند گذشته در قالب یک سازمان مستقل (سازمان امور جوانان) قرار بگیرد تا اقتضائات ورزشی و امور مربوط به قشر جوان بهتر پاسخ داده شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.