۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 913318

دو فینالیست گرنداسلم آمریکا 2023 احساسات خود را در مورد بازی در این مرحله به اشتراک گذاشتند.

واکنش جوکوویچ و مدوِدوف به حضور در فینال

به گزارش قدس آنلاین، نواک جوکوویچ صربستانی پس از صعود به فینال گرنداسلم آمریکا با پیروزی برابر بن‌ شلتون 20 ساله گفت: مسابقات و شرایطی مانند این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد تا هر روز صبح از خواب بیدار شوم و مانند بچه‌های جوان کار کنم. گرند اسلم‌ها مهم‌ترین چیز در ورزش ما هستند، آن‌ها به من انگیزه می‌دهند تا بهتر تنیس خود را بازی کنم.

نفر دوم رنکینگ جهانی افزود: من به اندازه کافی خوش‌شانس بوده‌ام که سال‌ها تنیس بازی کنم و دستاوردهای زیادی داشته باشم. احساس می‌کنم هنوز هم می‌توانم چیزی به این ورزش بدهم. یک فینال گرنداسلم دیگر. من نمی‌توانم خوشحال‌تر از این باشم.

دانیل مدودوف روسی دیگر فینالیست گرنداسلم آمریکا 2023 که با کسب یک پیروزی بزرگ برابر نفر نخست رنکینگ جهانی یعنی کارلوس آلکاراس حریف جوکوویچ شد، اظهار کرد: این یک چالش جدی است. برابر کسی بازی می‌کنم که 23 عنوان گرنداسلم دارد، من فقط یک قهرمانی دارم. من باید همان کاری را که برابر آلکاراس انجام دادم، انجام دهم. وقتی او را در اینجا در سال 2021 شکست دادم، عالی بازی کردم و اکنون باید دوباره این کار را انجام دهم. هیچ گزینه دیگری وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.