۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 913333

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، از ای که نیمار به عنوان آقای گل فوتبال برزیل رسیده است ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالی ستاره رئال برای نیمار: تو اسطوره منی!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی برزیل صبح امروز در دیداری از مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی 2026 به مصاف تیم ملی بولیوی رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

نیمار در این بازی ستاره اصلی تیمش بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم ارسال کند. او با درخششی که در این دیدار داشت موفق شد رکورد قدیمی پله به عنوان بهترین گلز تاریخ فوتبال برزیل را بکشند و شخصا با 79 گل زده به عنوان آقای گلی کشورش دست پیدا کند. 

رودریگو هم دیگر ستاره این تیم در بازی صبح امروز بود که موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند و پاس یکی از گل‌های نیمار را هم این بازیکن برای او ارسال کرد تا نقشی در این رکوردشکنی ایفا کرده باشد. 

این ستاره برزیلی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« نیمار همیشه اسطوره من بوده است. این که توانستم پاس یکی از گل‌های او را در مسیر تبدیل شدن به بهترین گلزن تیم ملی کشورمان ارسال کنم اتفاقی است که تا همیشه در خاطر من خواهد ماند.»

هم تیمی‌های نیمار و همچنین رییس فدراسیون فوتبال این کشور پس از پایان این دیدار جشنی را برای او تدارک دیده بودند و با اهدای لوح تقدیری برای یادبود این اتفاق مهم و بزرگ را به او تبریک گفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.